Nestea konsekwentnie rozwija swoje portfolio w odpowiedzi na potrzeby coraz bardziej wymagającego polskiego konsumenta. Na półkach sklepowych już właśnie pojawiła się zimowa, limitowana edycja Nestea Zimowa Śliwka. Nowy produkt z dodatkiem ekstraktu z czarnej herbaty to rozgrzewająca alternatywa dla tradycyjnych naparów. Obecność śliwki i miodu sprawia, że jednoznacznie przywodzi na myśl zimowe mroźne dni. Nowość produkowana jest bez dodatku środków konserwujących i barwników.
„Wprowadzenie na rynek limitowanej, zimowej edycji Nestea to naturalny krok w rozwoju portfolio marki. Cały czas obserwujemy potrzeby konsumentów, reagując na ich oczekiwania. Polska zima to czas, kiedy konsumenci naturalnie poszukują innych, pełniejszych smaków, stąd premiera Nestea Zimowa Śliwka. Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszy wsparcie sprzedaży w postaci materiałów POS i spotu w największych stacjach telewizyjnych” - komentuje Rafał Jakubowiak, kierownik marki Nestea w Coca-Cola Poland Services.
Nowość Nestea jest na rynku od stycznia. Wprowadzeniu produktu towarzyszy wsparcie reklamowe: spot telewizyjny, materiały POS i działania PR.
Nowa NESTEA Zimowa Śliwka dostępna jest w butelce 0,5 l oraz dużym 1,5 l opakowaniu w sam raz na zimowe chwile z rodziną i przyjaciółmi.