Oferta obejmuje kisiele marchewkowe z bananem, pomarańczą, brzoskwinią lub jabłkiem. Deser można przygotować w sposób tradycyjny lub podać w postaci napoju, na ciepło i na zimno, z dodatkiem owoców lub biszkoptów.
Fisiel zawiera beta-karoten. Dodatek naturalnej, sproszkowanej marchwi i owoców sprawia, że jedna porcja pokrywa min. 40% zalecanego dziennego spożycia witaminy C oraz min. 25% zalecanej, dziennej dawki witaminy A.
Fisiel to także moc zabawy i radości dla najmłodszych. Zwariowany królik Fisiel, pozytywnie zakręcony na punkcie marchewki, to rozpoznawalny bohater marki, obecny na opakowaniach oraz w serwisie www.fisiel.pl. W portalu internetowym, którego inaugurację zaplanowano na styczeń, dzieci odnajdą konkursy, gry i zabawy przygotowane specjalnie dla nich.
Nowe marchewkowo-owocowe kisiele Delecty są dostępne w sprzedaży od października br. w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Opakowanie zbiorcze zawiera 35 opakowań jednostkowych o gramaturze 33g.
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszą degustacje i animacje sprzedaży w hipermarketach, działania PR oraz sampling próbek w klubie konsumenckim „Delektynka”. Na potrzeby promocji przygotowano także materiały POS i ulotki handlowe.
Produkt:
Fisiel – kisiel marchewkowo – bananowy EAN:5900983000972
Fisiel – kisiel marchewkowo – brzoskwiniowy EAN:5900983000958
Fisiel – kisiel marchewkowo – jabłkowy EAN:5900983000941
Fisiel – kisiel marchewkowo – pomarańczowy EAN:5900983000989
Producent: Rieber Foods Polska SA
www.delecta.pl
Sugerowana cena det. 0,95 zł
tagi: Fisiel,Delecta,nowość ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...