Advertisement

Nieskategoryzowane

KAMPANIA REKLAMOWA SŁOMKI SMAKOWEJ SIPAHH™

Poniedziałek, 21 stycznia 2008
W celu wsparcia sprzedaży Słomki smakowej do picia mleka Sipahh™ firma Next Point przygotowała bardzo intensywną telewizyjną kampanię reklamową.

Kampania reklamowa produktu została zaplanowana na okres od 14.01.08 do końca lutego 2008 roku z wykorzystaniem 4 najlepszych kanałów TV dziecięcej: Cartoon Network, Mini Mini, Jetix oraz Jetix Play.

W tym okresie w powyższych stacjach emitowanych będzie około 12-13 spotów reklamowych dziennie.

Intensywność kampanii TV jest czterokrotnie wyższa od średniej rynkowej stosowanej dla produktów dla dzieci, co gwarantuje jej zauważalność wśród dzieci i rodziców.

Ciekawa forma reklam stworzona przez rysowników wytwórni Disneya z podłożonym głosem słynnego polskiego aktora Michała Milowicza spowoduje wybicie się reklamy z bloku reklamowego i jej zapamiętywalność.  

- Wierzymy, iż reklama  wzmocni świadomość naszej marki wśród dzieci oraz rodziców, co bez wątpienia wpłynie na zwiększenie sprzedaży naszego produktu.

tagi: sipahh,słomka smakowa,słomka do mleka,Next Point,sipahh promocja ,