Kampania reklamowa produktu została zaplanowana na okres od 14.01.08 do końca lutego 2008 roku z wykorzystaniem 4 najlepszych kanałów TV dziecięcej: Cartoon Network, Mini Mini, Jetix oraz Jetix Play.
W tym okresie w powyższych stacjach emitowanych będzie około 12-13 spotów reklamowych dziennie.
Intensywność kampanii TV jest czterokrotnie wyższa od średniej rynkowej stosowanej dla produktów dla dzieci, co gwarantuje jej zauważalność wśród dzieci i rodziców.
Ciekawa forma reklam stworzona przez rysowników wytwórni Disneya z podłożonym głosem słynnego polskiego aktora Michała Milowicza spowoduje wybicie się reklamy z bloku reklamowego i jej zapamiętywalność.
- Wierzymy, iż reklama wzmocni świadomość naszej marki wśród dzieci oraz rodziców, co bez wątpienia wpłynie na zwiększenie sprzedaży naszego produktu.
tagi: sipahh,słomka smakowa,słomka do mleka,Next Point,sipahh promocja ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...