”Oskar FMCG przyznany żelkom Złoty Miś przez przedstawicieli polskiego handlu jest dla nas niezmiernie ważny, tak samo jak partnerska współpraca z detalistami oraz hurtownikami. Dlatego niezmiennie staramy się, aby nasza oferta produktowa była atrakcyjna dla reprezentantów krajowego handlu oraz odpowiadała na oczekiwania konsumentów” – powiedziała Maria Kochalska, Członek Zarządu Haribo Sp. z o.o.
Złoty Miś to legendarny już produkt Haribo, wprowadzony na rynek w 1922 roku. Od lat cieszy dzieci i dorosłych orzeźwiającym smakiem pięciu owoców: ananasa, maliny, truskawki, cytryny
i pomarańczy. Do produkcji Złotego Misia używane są wyłącznie naturalne składniki, dlatego kolory żelków są żywe, a ich owocowy smak przysparza konsumentom satysfakcji i zadowolenia. Złoty Miś jest również produktem bezglutenowym, bezpiecznym dla osób z alergią pokarmową
i chorujących na celiakię. Jakość słodyczy Haribo potwierdzają liczne nagrody i certyfikaty. Wśród nich znajdują się następujące wyróżnienia dla żelków Złoty Miś: „Superprodukt 2005”, „Produkt Roku. Innowacja 2006” „Złota Odznaka Jakości 2006” oraz „Najlepsze w Polsce” 2006.
Konkurs Oskary FMCG 2007 zorganizowany został przez magazyn „Życie Handlowe” już po raz drugi. W konkursie startować mogą wszyscy producenci i dystrybutorzy dostępnych w Polsce produktów.
tagi: oskar dla misia , haribo , nagroda dla haribo ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...