O sukcesie sprzedażowym Cydru Lubelskiego zdecydował jego niepowtarzalny słodko-kwaśny smak, uzyskany ze świeżo tłoczonego moszczu produkowanego z polskich, dojrzałych i niezwykle aromatycznych jabłek, tak uwielbianych i cenionych przez polskich konsumentów. Cydr Lubelski charakteryzuje się delikatnym musowaniem, będącym efektem jedynie naturalnego procesu fermentacji, bez sztucznego nasycania dwutlenkiem węgla czy sztucznymi substancjami słodzącymi. Naturalność Cydru Lubelskiego, jego lekki i orzeźwiający charakter w połączeniu z niską zawartością alkoholu (jedynie 4,5% vol.) sprawia, że jest on doskonałym wyborem na każdą okazję. A teraz, dzięki mniejszej pojemności, będzie można go mieć zawsze pod ręką.
„Rzadko kiedy konsumenci aż tak pozytywnie reagują na nowości produktowe. Popularność Cydru Lubelskiego, przewyższająca nawet nasze optymistyczne prognozy, skłoniła nas do decyzji o sukcesywnym rozwijaniu portfolio marki poprzez oferowanie konsumentom rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb i oczekiwań. Wierzymy również, że nowa, mniejsza butelka będzie stanowiła dodatkowy bodziec zakupowy dla osób, które nie miały jeszcze okazji poznać smaku naszego cydru, dostępnego dotychczas w butelce o poj. 1 l" – mówi Zuzanna Krzystosiak, Brand Manager w Grupie Ambra S.A.
Designerska mała odsłona charakterystycznej zielonej butelki Cydru Lubelskiego o poj. 330 ml dostępna jest w punktach sprzedaży handlu tradycyjnego oraz nowoczesnego na terenie całego kraju. Systematycznie jest także wprowadzana do kanału HoReCa, będąc idealną propozycją dla kawiarni, barów i pubów oraz restauracji.
Produkt otrzyma szerokie wsparcie z zakresu akcji trade marketingowych przy wykorzystaniu dedykowanych materiałów POS i standów półkowych. Graficzne wizualizacje Cydru Lubelskiego przygotowała agencja Brandy Design. Tworząc etykietę najmodniejszej w tym sezonie nowości produktowej inspirowała się orzeźwiającym smakiem jabłek, z których powstaje Cydr Lubelski. Spójne z tym projektem są również aktywności wizerunkowe w prasie konsumenckiej, które dopełnia kampania reklamowa w prasie handlowej oraz działania public relations prowadzone przez agencję Kuźnia PR. Cydr Lubelski ma również swój profil na Facebooku, gdzie prezentowane są m.in. przepisy na to, jak w nietypowy sposób podkreślić smak cydru. Za profil facebook/CydrLubelski odpowiada agencja Treenity.