Nanobytes to jedyne w swojej kategorii, mini-cukierki do żucia, w formule bardzo drobnych gumowych kuleczek z chrupiącą otoczką, bezglutenowe, nie zawierające GMO, odpowiednie także dla wegetarian. Oferowane są w dwóch wygodnych saszetkach: 25g w rozmiarze kieszonkowym, którą można wszędzie zabrać oraz 65g, którą można się podzielić z przyjaciółmi a następnie zamknąć. Nanobytes będą dostępne w sprzedaży od listopada br. Na polskim rynku możemy spróbować ich w trzech wyjątkowych wariantach: pysznym smaku coli, ulubionym przez dzieci smaku truskawkowym oraz gumy balonowej.
„Wyniki naszych badań rynkowych pokazują, że takie innowacje, jak Nanobytes, mają bardzo dobre perspektywy sprzedaży w Polsce. – mówi Marcin Dukała, Dyrektor Generalny na Europę Środkową i Wschodnią – Wierzymy, że połączenie unikalnych cech i wysokiej jakości produktu z działaniami marketingowymi, wspierającymi markę, pozwoli na osiągnięcie wysokiego udziału w rynku, a także spowoduje wzrost całej kategorii słodyczy.”
Wprowadzenie Nanobytes będzie mieć mocne wsparcie reklamowe w prasie i Internecie. Kampania opiera się na kosmicznej historii planety Nano i zespole Nanonautów, którzy proszą małych i trochę większych Ziemian o pomoc w odnalezieniu we wszechświecie i pozbieraniu pysznych małych słodkości, a następnie zamknięciu ich w szczelnych saszetkach. Ma ona na celu nie tylko zbudowanie świadomości marki, ale również trwałe zaangażowanie i aktywność konsumentów przez stały dostęp do Nanobytes. Oficjalna strona marki www.lotsoflittlesweets.com dedykowana konsumentom, będzie w pełni zintegrowana z portalami społecznościowymi. Znajdą się na niej zabawne i edukujące interaktywne gry, konkursy, aplikacje, pliki do ściągnięcia, film. Strona będzie przystosowana do wszystkich modeli smartfonów i urządzeń mobilnych. Wystarczy zeskanować kod z opakowania, ściągnąć aplikację Nanobytes, otworzyć film i połączyć się ze stroną. Od stycznia 2014 r. czytelnicy wybranych pism dziecięcych, będą mogli rozwiązać ciekawe quizy i wygrać atrakcyjne nagrody oraz spróbować dołączonych do nich mini-cukierków Nanobytes.
Sugerowana cena opakowania 65g rekomendowana dla handlu tradycyjnego to 3,99 zł/szt. Dystrybucja obejmie zarówno handel tradycyjny, jak i wybrane sieci handlowe oraz stacje benzynowe.
Zamówienia: biuro.polska@bonbonbuddies.com, tel. +48 22 812 89 83
tagi: Mini-cukierki , cukierki , Nanobytes , Bon Bon Buddies ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...