Shop Doctor

Inteligentny sklep

Czwartek, 24 października 2013
Jak skutecznie zabezpieczyć sklep przed stratami spowodowanymi kradzieżą produktów czy oszustwami w punktach kasowych? W jaki sposób kamery IP pomogą w analizie zachowania klientów i zwiększeniu sprzedaży?
Kamery IP rozmieszczone w sklepach posiadają inteligentne funkcje analizy obrazu. Liczenie osób wchodzących i wychodzących, wyznaczenie ścieżek przepływu klientów w sklepie, automatyczny alarm w przypadku prób oszustwa czy kradzieży – to tylko niektóre możliwości kamer.

Oferowane przez Axis Communications systemy kamer sieciowych oprócz zwiększenia bezpieczeństwa i eliminowania strat powodowanych kradzieżą asortymentu, pełnią w sektorze handlu wiele funkcji aktywnie wspierających sprzedaż. Aby umożliwić dopasowanie funkcjonalności kamer do indywidualnych potrzeb użytkowników, stworzono otwartą platformę AXIS Camera Application Platform (www.axis.com/applications), z której można pobrać przydatne, inteligentne aplikacje dodatkowe. Przekazują one dane umożliwiające poznanie i analizę zachowań konsumenckich, co pozwala na optymalizację akcji marketingowych i personelu dedykowanego do obsługi klientów, monitorowanie kas i zmniejszanie długości kolejek. Umiejętne korzystanie z dostępnych możliwości znacznie podnosi poziom zadowolenia z oferowanej obsługi i zwiększa szanse na lojalność klienta, co w efekcie ma wpływ na wielkość sprzedaży

W Polsce urządzenia Axis Communications można zaobserwować w wielu centrach handlowych, gdzie służą one do nadzoru wizyjnego. Dodatkowo, wiele obiektów handlowych wykorzystuje możliwości kamer do wspomagania biznesu. Są to m. innymi sieć butików Tally Weijl, KAZAR, drogeria NATURA czy sieć Perfumerii Marionnaud.

tagi: Axis ,