Pierwsza kawa rozpuszczalna typu Crema w postaci pudru - Jacobs Velvet o bogatym smaku i z delikatną pianką - pojawiła się na rynku w 2007 roku. Utworzyła nowy segment kaw rozpuszczalnych, zapoczątkowany przez firmę Mondelez Polska (wcześniej Kraft Foods Polska), lidera rynku kawy w Polsce1.
Crema jest najszybciej rosnącym segmentem rozpuszczalnych kaw markowych w Polsce. Jego sprzedaż rozwija się bardzo dynamicznie, odnotowując dwucyfrowe wzrosty z roku na rok. Niemalże co piąta złotówka wydawana na kawę rozpuszczalną, jest przeznaczana na zakup kawy
z segmentu Crema (3).
Od września br. do segmentu kaw rozpuszczalnych typu Crema dołączyła Jacobs CREMA GOLD. Nowa propozycja marki stanowi 100% mieszankę starannie dobranych kaw o harmonijnym smaku oraz charakterystycznej, subtelnej i naturalnej kawowej piance. To nowy wariant kawy Jacobs Cronat Gold - lidera kaw rozpuszczalnych premium w Polsce (4). Kawa jest dostępna w dwóch wielkościach opakowań - 100 g i 200 g, w sugerowanej cenie detalicznej równej cenie Jacobs Cronat Gold, odpowiednio ok. 17 zł i 27 zł.
Badania przeprowadzone przez Mondelez Polska wykazały, że kawa Jacobs CREMA GOLD została pozytywnie oceniona przez polskich konsumentów - aż 80% zadeklarowało chęć zakupu (5). Użytkownicy kaw typu Crema zwracają uwagę na delikatny smak oraz kawową piankę, które idealnie łączą się z chwilami przyjemności i relaksu z kawą.
„Najważniejsze atrybuty Jacobs CREMA GOLD to subtelna pianka i harmonijny smak, idealnie komponujące się z chwilami przyjemności i relaksu z kawą. Wierzymy, że nowa wyjątkowa kawa od marki Jacobs spełni oczekiwania konsumentów i na stałe dołączy do codziennych rytuałów”. - komentuje Joanna Starczewska - Junior Brand Manager Covenient Coffee/Młodszy Kierownik ds. Zarządzania marką, kawa rozpuszczalna, Mondelez Polska.
Nowy wariant Jacobs Cronat Gold powstał z myślą o miłośnikach delikatnej kawy z pianką. Jest adresowany do kobiet prowadzących aktywny styl życia, które w natłoku codziennych obowiązków szukają chwili dla siebie - najlepiej z filiżanką kawy niosącą prawdziwą przyjemność i relaks.
(1) Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, 22,4% udziału wartościowego w kategorii kawy, Cała Polska, Sierpień 2012 - Lipiec 2013
(2) segment kaw typu Crema obejmuje marki: Jacobs Velvet, Maxwell House Delikatny, Nescafe Sensazione Creme, Douwe Egberts Silk, Nescafe Gold Crema, Tchibo Gold Selection Crema; pozostałe segmenty: kawa liofilizowana, kawa aglomeryzowana, inne kawy w postaci pudru
(3) Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, 19,1% udziału wartościowego w segmencie kawy rozpuszczalnej, Cała Polska, Sierpień 2012 – Lipiec 2013
(4) Mondelez Polska za Nielsen, Udziały wartościowe w segmencie Premium kawy rozpuszczalnej wg. definicji Mondelez, Cała Polska, lipiec 2012 - czerwiec 2013
(5) Ipsos Designor, Concept Product Test 2013 (Purchase Intent Top2Boxes: 80%)
tagi: Jacobs , CREMA GOLD , Mondelez , kawa ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...