Nowości

Jacobs CREMA GOLD

Czwartek, 17 października 2013 Autor: Monika Dawiec,
Mondelez Polska, lider rynku kawy w Polsce* rozszerza ofertę o nowy produkt w segmencie kaw typu Crema**. Jacobs CREMA GOLD, w postaci delikatnego pudru, o harmonijnym smaku i z subtelną kawową pianką jest dostępna w sprzedaży od września br.


Pierwsza kawa rozpuszczalna typu Crema w postaci pudru - Jacobs Velvet o bogatym smaku i z delikatną pianką - pojawiła się na rynku w 2007 roku. Utworzyła nowy segment kaw rozpuszczalnych, zapoczątkowany przez firmę Mondelez Polska (wcześniej Kraft Foods Polska), lidera rynku kawy w Polsce1. 

Crema jest najszybciej rosnącym segmentem rozpuszczalnych kaw markowych w Polsce. Jego sprzedaż rozwija się bardzo dynamicznie, odnotowując dwucyfrowe wzrosty z roku na rok. Niemalże co piąta złotówka wydawana na kawę rozpuszczalną, jest przeznaczana na zakup kawy 
z segmentu Crema***. 

Od września br. do segmentu kaw rozpuszczalnych typu Crema dołączyła Jacobs CREMA GOLD. Nowa propozycja marki stanowi 100% mieszankę starannie dobranych kaw o harmonijnym smaku oraz charakterystycznej, subtelnej i naturalnej kawowej piance. To nowy wariant kawy Jacobs Cronat Gold - lidera kaw rozpuszczalnych premium w Polsce4. Kawa jest dostępna w dwóch wielkościach opakowań - 100 g i 200 g, w sugerowanej cenie detalicznej równej cenie Jacobs Cronat Gold, odpowiednio ok. 17 zł i 27 zł.

* Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, 22,4% udziału wartościowego w kategorii kawy, Cała Polska, Sierpień 2012 - Lipiec 2013
** segment kaw typu Crema obejmuje marki: Jacobs Velvet, Maxwell House Delikatny, Nescafe Sensazione Creme, Douwe Egberts Silk, Nescafe Gold Crema, Tchibo Gold Selection Crema; pozostałe segmenty: kawa liofilizowana, kawa aglomeryzowana, inne kawy w postaci pudru
*** Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, 19,1% udziału wartościowego w segmencie kawy rozpuszczalnej, Cała Polska, Sierpień 2012 – Lipiec 2013


tagi: Mondelez , kawa , Jacobs Crema Gold ,