„Puchar Świata w skokach narciarskich to jedna z największych i najchętniej oglądanych imprez sportowych sezonu zimowego. Od lat cieszy się ogromną popularnością, przyciągając uwagę wielomilionowej rzeszy kibiców." - mówi Jagoda Jastrzębska, odpowiedzialna za komunikację w Carlsberg Polska. „My sami z niecierpliwością czekamy na początek tego sezonu, z prawdziwą przyjemnością obserwując nie tylko zmagania skoczków, ale także niezwykłą atmosferę, jaką potrafią stworzyć nasi kibice, podczas tego wielkiego, wspólnego kibicowania. Dlatego zdecydowaliśmy się właśnie ten wyjątkowy klimat pokazać w naszym nowym billboardzie sponsorskim tak, aby jeszcze na długo przed zawodami odbywającymi się w Zakopanem, wszystkim kibicom oglądającym transmisje skoków udzielił się ten nastrój radosnego i pełnego entuzjazmu kibicowania. Harnaś pojawia się w billboardzie jako inicjator wspólnej zabawy kibiców, który z energią zachęca do dopingowania naszych skoczków. Pozostaje tylko życzyć sobie, aby pojawiające się w billboardzie hasło „GÓRĄ NASI!" było najczęściej wznoszonym okrzykiem podczas tegorocznego, harnasiowego kibicowania!" - dodaje Jagoda Jastrzębska.
Ośmiosekundowy billboard sponsorski Harnasia towarzyszyć będzie wszystkim transmisjom w ramach tegorocznego Pucharu Świata w Skokach Narciarskich, także podczas sponsorowanego przez markę Harnaś konkursu w Zakopanem, który odbędzie się w dniach 24 -26 stycznia 2008 roku.
tagi: harnaś,sponsor,kibice,skoki narciarskie,carlsberg polska ,
Polska Izba Handlu apeluje o niepodejmowanie decyzji, które...
Historia Toruńskich Piwnic Win VINPOL mogłaby posłużyć za...
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...