Czwartek, 03 października 2013
Autor:
Monika Dawiec,
Numer 1 na rynku napojów energetycznych – BLACK Energy Drink z portfolio FoodCare – ma kolejną niespodziankę dla swoich fanów. W sklepach sieci Żabka i Freshmarket w całej Polsce ruszyła sprzedaż limitowanej edycji dwupaka BLACK. Do każdego podwójnego opakowania najbardziej energetycznego napoju w Polsce dodawane są humorystyczne przypinki BLACK JET.
„Pierwszy oficer BLACK JET”, „Keep calm, drink BLACK”, „Lecę na Ciebie” oraz „Czy leci z nami pilot?” – właśnie te odlotowe hasła można znaleźć w limitowanej serii kolekcjonerskich przypinek BLACK JET.
Pełne humoru slogany odnoszą się do kampanii 360° „BLACK JET – The Sky’s The Limit”, w której Mike Tyson – ambasador marki BLACK – wcielił się w postać pilota energetycznego odrzutowca. Przypinki w lotniczej konwencji BLACK JET dodawane są w prezencie do dwupaków BLACK Energy Drink dostępnych w sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket. W każdym opakowaniu znajdują się dwie puszki BLACK Energy Drink o pojemności 250 ml oraz zabawna, lotnicza przypinka.
Produkt w rekomendowanej cenie detalicznej 3,49 zł będzie dostępny w sprzedaży do 6 października br. Energetyczny pakiet będzie również promowany w materiałach drukowanych dostępnych w sklepach sieci Żabka. Akcja jest kontynuacją pierwszej serii słynnego dwupaku BLACK – podwójny zastrzyk energii BLACK dostępny był wcześniej z naklejkami.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.