Marka Knorr, jako lider rynku sosów sałatkowych z udziałami na poziomie 72,4% , pierwsza wprowadza Sosy do warzyw na ciepło. Zupełnie nowa linia produktów obejmuje cztery warianty smakowe w zależności od warzyw, do których zostały przeznaczone: Sos serowo-kremowy do brokułów i kalafiora, Sos czosnkowo-serowy do szpinaku, Sos ziołowo-maślany do mieszanki warzyw oraz Sos tradycyjny do marchewki z groszkiem.
Sosy do warzyw na ciepło Knorr to stworzone przez Szefów kuchni Knorr kompozycje między innymi suszonych warzyw, ziół i przypraw, które pozwalają przyrządzić smaczne warzywa na ciepło – jako dodatek do obiadu lub samodzielne danie. Wystarczy połączyć je w zależności od wariantu z masłem lub śmietaną, by uzyskać aksamitny sos, który nada warzywom wyrazisty smak. Nowe Sosy do warzyw na ciepło Knorr znakomicie sprawdzają się w połączeniu ze świeżymi, jak i mrożonymi warzywami.
Wsparcie produktów
Wprowadzenie na rynek linii Sosów do warzyw na ciepło wspiera kampania TV, której twarzą jest Piotr Murawski, szef kuchni Knorr. Wsparcie obejmuje także intensywne działania w Internecie oraz prasie branżowej. Obecność produktów na półkach wskazywać będą liczne materiały POS oraz ekspozycje dodatkowe w sekcji świeżych i mrożonych warzyw. Uwagę konsumentów przyciągną naklejki polecające nowe produkty umieszczone na opakowaniach wybranych Fixów oraz sosów sałatkowych Knorr, a także zakrojony na szeroką skalę sampling nowych produktów. W celu wsparcia Sosów do warzyw na ciepło Knorr podjęta została również współpraca komplementarna z producentami warzyw obejmująca sampling oraz naklejki polecające na produktach.