Nieskategoryzowane

Grupa Żywiec ma najlepszy wizerunek ze wszystkich polskich firm.

Wtorek, 30 października 2007
Grupa Żywiec zwyciężyła w tegorocznym rankingu „Manager Magazin” – „Mistrzowie Wizerunku”. To spektakularny awans z 27 miejsca w roku 2006. Firmy oceniali fachowcy - 514 prezesów, wiceprezesów i dyrektorów generalnych z dużych i średnich przedsiębiorstw.

Grupa Żywiec zwyciężyła w tegorocznym rankingu „Manager Magazin” – „Mistrzowie Wizerunku”. W najważniejszych w kraju badaniach wizerunkowych - Image Profile uczestniczyło 100 spośród największych i najbardziej znanych firm działających
w Polsce. Konkurujące ze sobą firmy oceniali fachowcy - 514 prezesów, wiceprezesów
i dyrektorów generalnych z dużych i średnich przedsiębiorstw, wylosowanych
z ogólnopolskiej bazy REGON. Managerowie oceniali przedsiębiorstwa w skali od 1 do 10 w takich kategoriach: jakość produkcji lub usług, innowacyjność, podejście do klienta, dynamika wzrostu oraz osiągnięcia w komunikacji (czyli w reklamie i PR).
W pierwszej, zeszłorocznej edycji badań Grupa Żywiec zajęła dobre 27 miejsce. W tym roku, mamy do czynienia ze spektakularnym awansem na I miejsce. Grupa Żywiec wyprzedziła między innymi takie firmy jak: TVN, Hewlett - Packard, Toyota oraz Danone.
Manager Magazin napisał: „Grupa Zywiec, po raz kolejny, udowadnia, że z wizerunkiem firmy jest tak jak z angielskim trawnikiem. Aby osiągnąć dobre rezultaty, potrzeba wielu lat cierpliwej pracy”.
Natomiast zdaniem Krzysztofa Ruta Dyrektora Ds. Korporacyjnych Grupy Żywiec: „na zwycięstwo w tym rankingu pracowaliśmy przez wiele lat. To dla nas wielki zaszczyt. Wiemy, że „szlachectwo zobowiązuje”. Dlatego oprócz dalszej poprawy wyników będziemy koncentrować się na polityce otwartej komunikacji, odpowiedzialności społecznej i wzmacnianiu wizerunku firmy przyjaznej pracownikom i kontrahentom”


Podobne badania wizerunku firm 20 lat temu przeprowadził po raz pierwszy niemiecki „Manager Magazin”. Ich wyniki dostarczyły tyle cennych danych marketingowych, że od tej pory przeprowadza się je regularnie. W Polsce, w tym roku, po raz drugi na zlecenie "Manager Magazin" zrealizowało je Centrum Bada Marketingowych Indicator.

tagi: Grupa Żywiec,piwo,browar,wizerunek ,