Linia bursztynowa, której dotyczy kampania, to szampony i balsamy zawierające składniki o właściwościach zdrowotnych, jak jedwab i ekstrakt z bursztynu, oraz atrakcyjnie połyskujące drobinki. Film reklamowy możemy zobaczyć we wrześniu w telewizji polskiej, przed serialami M jak miłość, Moda na sukces, Złotopolscy i programem Szansa na sukces.
Jest to pierwsza w Polsce kampania telewizyjna Forte Sweden. Agencja Schulz została wybrana do jej realizacji podczas przetargu.
Nadzorem nad prowadzonymi działaniami w firmie Forte Sweden zajmuje się Agata Mizgajska. Autorami kreacji są: Jakub Smorawski - Copywriter, Jan Sikora - Senior Art. Director i Krzysztof Tkaczyk - Dyrektor Kreatywny. Media dla kampanii zakupiła Agencja Schulz.
tagi: Schulz i Mrs. Potters ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...