Linia bursztynowa, której dotyczy kampania, to szampony i balsamy zawierające składniki o właściwościach zdrowotnych, jak jedwab i ekstrakt z bursztynu, oraz atrakcyjnie połyskujące drobinki. Film reklamowy możemy zobaczyć we wrześniu w telewizji polskiej, przed serialami M jak miłość, Moda na sukces, Złotopolscy i programem Szansa na sukces.
Jest to pierwsza w Polsce kampania telewizyjna Forte Sweden. Agencja Schulz została wybrana do jej realizacji podczas przetargu.
Nadzorem nad prowadzonymi działaniami w firmie Forte Sweden zajmuje się Agata Mizgajska. Autorami kreacji są: Jakub Smorawski - Copywriter, Jan Sikora - Senior Art. Director i Krzysztof Tkaczyk - Dyrektor Kreatywny. Media dla kampanii zakupiła Agencja Schulz.
tagi: Schulz i Mrs. Potters ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...