Nieskategoryzowane

Schulz i Mrs. Potters

Wtorek, 30 października 2007
Agencja Schulz zrealizowała billboard sponsorski dla nowej linii kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów Mrs. Potters. Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki, opartego o naturalność i wieloletnią tradycję.

Linia bursztynowa, której dotyczy kampania, to szampony i balsamy zawierające składniki o właściwościach zdrowotnych, jak jedwab i ekstrakt z bursztynu, oraz atrakcyjnie połyskujące drobinki. Film reklamowy możemy zobaczyć we wrześniu w telewizji polskiej, przed serialami M jak miłość, Moda na sukces, Złotopolscy i programem Szansa na sukces.

Jest to pierwsza w Polsce kampania telewizyjna Forte Sweden. Agencja Schulz została wybrana do jej realizacji podczas przetargu.

Nadzorem nad prowadzonymi działaniami w firmie Forte Sweden zajmuje się Agata Mizgajska. Autorami kreacji są: Jakub Smorawski - Copywriter, Jan Sikora - Senior Art. Director i Krzysztof Tkaczyk - Dyrektor Kreatywny. Media dla kampanii zakupiła Agencja Schulz.

tagi: Schulz i Mrs. Potters ,