Kwas chlebowy to tradycyjny, lekko gazowany napój, który na polskich ziemiach znany jest już od X wieku. Przez lata zapomniany, dziś powraca na sklepowe półki w nowoczesnej odsłonie. Razowy kwas chlebowy to najnowszy produkt firmy Van Pur w kategorii słodowych napojów bezalkoholowych.
Natura i tradycja – nowy trend w napojach gazowanych
Razowy kwas chlebowy charakteryzuje się lekkim, ale wyczuwalnym posmakiem pieczonego chleba z nutą karmelową i naturalnym dwutlenkiem węgla. To propozycja dla osób poszukujących produktów wyjątkowych w smaku, naturalnych, autentycznych, inspirowanych tradycją. Produkt nie zawiera żadnych konserwantów, sztucznych barwników i aromatów.
„W ostatnich latach kwasy chlebowe miały marginalne znaczenie na półkach z napojami. Wyjątkiem jest region Podlasia, gdzie napoje o smaku kwasu chlebowego stanowią podstawowe źródło orzeźwienia dla całej rodziny i z powodzeniem konkurują z innymi napojami gazowanymi.” - mówi Anna Glina, Brand Manager, Van Pur Sp. z o.o. – „Razowy kwas chlebowy jest szansą na przywrócenie temu unikalnemu, słodowemu napojowi jego dawnej popularności i zasłużonej mocnej ogólnopolskiej pozycji. Jednocześnie, mamy nadzieję, że nasz produkt stanie się motorem do zmiany niezdrowych przyzwyczajeń napojowych Polaków.”
Dla miłośników owoców – dwa nowe smaki
Oferta Razowego kwasu chlebowego skierowana jest do całych rodzin jako w 100% naturalny i doskonale orzeźwiający napój do codziennej konsumpcji. Z uwagi na swoje najważniejsze zalety, takie jak proste składniki czy brak sztucznych dodatków, Razowy kwas chlebowy to dobry wybór dla wszystkich mam, które dbają o zdrową dietę całej swojej rodziny i kształtują schemat żywienia w swoim domu. Razowy kwas chlebowy, oprócz klasycznej wersji, oferuje dwa ciekawe warianty smakowe z dodatkiem naturalnych soków: śliwkowy i żurawinowy. Owocowe propozycje przypadną do gustu w szczególności najmłodszym konsumentom.
Wprowadzenie na rynek
Razowy kwas chlebowy dostępny jest w 1,5-litrowych butelkach PET, których znakiem rozpoznawczym jest wytłoczenie w kształcie kłosa, nawiązujące do zbożowego pochodzenia produktu. Wejście na rynek wspiera rozpoczynająca się we wrześniu br. silna kampania reklamowa w prasie i telewizji, product placement w najpopularniejszych serialach i programach kulinarnych oraz działania PR. Oprócz wsparcia w mediach odbędą się degustacje oraz samplingi prowadzone na szeroką skalę zarówno w plenerze jak i w sklepach w całej Polsce.
Razowy kwas chlebowy będzie pierwszym produktem z tej kategorii reklamowanym w telewizji. Firma Van Pur ma szansę wykreować modę na naturalne napoje gazowane, i tym samym zrewolucjonizować rynek napojów gazowanych w Polsce, zdominowany obecnie przez produkty pełne chemicznych dodatków, ulepszaczy i barwników.
tagi: razowy kwas chlebowy , Van Pur , napój , napoje ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...