Zdaniem Janusza Rubasa, dyrektora handlowego firmy Ustronianka: „Aktualne dane rynkowe, wskazują, że zapoczątkowane w 2009 roku spadki w segmencie SNNN, obecnie są znacznie niższe niż w latach poprzednich. Rynek ten nadal jest trudny, jednak wiele wskazuje na to, że niekorzystny trend został wyhamowany, szczególnie w odniesieniu do produktów brandowych, których pozycja w kontekście marki własnej w tej kategorii wydaje się być stabilna. Dzisiejszy konsument, w zamian za wysoką jakość, jest w stanie zaakceptować wyższą cenę. Dobre wyniki lidera kategorii, stanowią potwierdzenie, że wysoka jakość produktu, to klucz do sukcesu, dlatego wierzymy, że nasza nowa, produkowana aseptycznie Grappa Familijna bez konserwantów, będąca produktem najwyższej jakości, przekona do siebie, coraz bardziej wymagających konsumentów”.
Nowe niegazowane napoje Grappa Familijna produkowane są w zaawansowanej, aseptycznej technologii, która eliminuje ryzyko wszelkich skażeń w trakcie całego procesu rozlewu. Dzięki zastosowaniu tej technologii, nowe niegazowane napoje Grappa Familijna pomimo 20% zawartości soku nie są konserwowane chemicznie. Doskonały naturalny smak, zawartość niezbędnych dla organizmu witamin oraz brak konserwantów, to gwarancja najwyższej jakości i naturalnie owocowego, zdrowego orzeźwienia dla całej rodziny.
Opakowanie jednostkowe: 1,5 litra
Sugerowana cena detaliczna: 3,49 zł
tagi: Grappa , Ustronianka , napój , napoje ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...