Advertisement

Nowości

Nowość w portfolio Lajkonika

Piątek, 26 lipca 2013 Autor: Paweł Pańczyk,
Niedawno odbyła się premiera Rewersów – niezwykłej nowości sygnowanej marką Lajkonik.
Rewersy to całkowita nowość wśród słonych przekąsek.Są wypiekane w piecu według nowej, sekretnej receptury, która zapewnia idealną równowagę pomiędzy różnymi doznaniami.

Zjednej strony jasne i delikatne, z drugiej ciemniejsze i bardziej chrupiące – w unikalny sposób łączą różne wymiary. Całość uzupełnionajest kombinacją słonego smaku z delikatną nutą słodyczy.

Rewersy to radość życia i optymizm. Eksponują różnorodność, dzięki której życie staje się barwne i dynamiczne. Są dowodem na to, jak fantastycznie łączyć można wiele elementów, tworząc wyjątkową jakość. 

Wprowadzenie Rewersów to największa, od czasów wdrożenia Talarków i paluszków Junior, inicjatywa pod marką Lajkonik. Ich rynkowemu debiutowi towarzyszy intensywna komunikacja w punktach sprzedaży. W najbliższych miesiącach kampania rozszerzona zostanie m.in. o nowy spot TV, reklamy prasoweoraz dedykowaną stronę internetową i zasięgowe działania w internecie. 


Więcej informacji na www.rewersy.pl

tagi: Rewersy , Lajkonik , nowość ,