Historia mojito, na którego rozpoznawalny na całym świecie smak i aromat stawia marka BLACK, sięga XVI wieku i czasów korsarskich wypraw Francisa Drake' a, który podobno raczył się napojem będącym mieszanką alkoholu uzyskiwanego z trzciny cukrowej (tafia) z dodatkiem soku z cytryny i mięty. Gdy po latach tafię zastąpiono rumem, powstało znane nam mojito, którego słodko-kwaśno-miętowy smak doskonale orzeźwia latem, a smakuje przez cały rok.
Napój BLACK Mojito oferowany będzie w puszkach 0,5 l spójnych pod względem wyglądu z identyfikacją marki BLACK Energy Drink. Kod kolorystyczny opakowania wraz z czytelną nazwą Mojito wyróżni napój na półkach, również spośród pozostałych energetyków BLACK Energy Drink.
Wprowadzenie na rynek napoju BLACK Mojito wspierać będzie intensywna komunikacja marketingowa w punktach sprzedaży, oparta głównie na materiałach POS.
(M.D)
tagi: FOOD CARE ,
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...