Reportaże

100. edycja targów ANUGA

Niedziela, 15 grudnia 2019 HURT & DETAL Nr 12/166. Grudzień 2019
Ponad 7 500 wystawców z całego świata zaprezentowało swoje najnowsze produkty spożywcze podczas jubileuszowej 100. edycji międzynarodowych targów ANUGA, które odbywały się w dniach od 5 do 9 października w Kolonii. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 160 tys. zwiedzających z 198 krajów.
Targi ANUGA odbywają się co dwa lata i stanowią najważniejszą na świecie platformę biznesową dla branży FMCG. W targach uczestniczyło 230 firm z Polski a na naszym stoisku prasowym – tradycyjnie już – dostępne było najnowsze wydanie magazynu Food from Poland.

Polski przemysł spożywczy na tym niezwykle ważnym dla sektora FMCG wydarzeniu reprezentowały m.in. takie firmy, jak: Bogutti, Brand Distribution Group, Cedrob, Colian, Dobrowolscy, Hortex, Indykpol, Kupiec, Makarony Polskie, Maspex, Lotte Wedel, KRD-IG, Mlekpol, Argo, Vobro, czy Wan-Vit. Z naszych obserwacji wynika, że udział polskich eksporterów na tych niemieckich targach stale rośnie. Świadczy to o tym, że nasze rodzime produkty wciąż zyskują na znaczeniu, a społeczność międzynarodowa docenia ich wysoką jakość i atrakcyjne ceny. Tegoroczna edycja wykazała kolejny wzrost zainteresowania ofertami producentów, które sukcesywnie zamieszczamy w naszym anglojęzycznym wydaniu magazynu Food From Poland. Kupcy z całego świata właśnie w ofercie polskich producentów poszukują produktów, które znajdą się w sieciach handlowych na całym świecie i pozwolą zagranicznym konsumentom delektować się znakomitymi produktami znad Wisły.

Michał Pańczyk



tagi: ANUGA, międzynarodowe targi,