• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Piątek, 07 listopada 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Grupa InPost z rekordowym wzrostem wolumenu i przychodów

Grupa InPost z rekordowym wzrostem wolumenu i przychodów

Wzrost przychodów o 49% r/r do 3,8 mld zł oraz wolumenu o 34% r/r do 351,5 mln

Browary Polskie: restrykcje dla piwa bezalkoholowego sprzeczne z celami ustawy

Browary Polskie: restrykcje dla piwa bezalkoholowego sprzeczne z...

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego krytycznie ocenia część propozycji zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości, postulując wprowadzenie skutecznych i proporcjonalnych rozwiązań...

Grupa AMBRA zwiększa przychody i wypłaca dywidendę

Grupa AMBRA zwiększa przychody i wypłaca dywidendę

W pierwszym kwartale roku obrotowego 2025/2026 wolumen sprzedaży Grupy AMBRA wzrósł o 2,0%. Wartościowa dynamika sprzedaży wyniosła 1,0%.

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Stabilny rozwój Grupy Dr. Miele Cosmed mimo wyzwań rynkowych

    Sprzedaż Grupy Dr. Miele Cosmed rośnie w Niemczech i na...

  • Polscy plantatorzy tytoniu protestują przeciwko planom WHO i UE

    Nowe regulacje mogą doprowadzić do likwidacji całego sektora...

  • Auchan Polska laureatem Blix Awards 2025

    Auchan Polska zdobyło wyróżnienie w kategorii „Zdrowa...

Handel

  • Logistyczne Święta Last Minute

Shop Doctor

  • Retail media w praktyce Twój sklep jako własne medium sprzedaży

Z rynku FMCG

  • Biedronka wydłuża godziny otwarcia przed Świętem Niepodległości

    Ponad 3000 sklepów Biedronka w całej Polsce będzie czynnych...

  • Świętuj Dzień Jeża z WSP „Społem”

    10 listopada przypomina o wyjątkowej roli kolczastych ssaków...

  • Wyjątkowy wieczór pełen świątecznej magii, zapachów i odkryć z markami E.Wedel i OnlyBio

    6 listopada w muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel zagościł...

  • Brytyjczycy promują swoją żywność w polskich sklepach

    Import z Wielkiej Brytanii pozostaje dużo niższy niż nasz...

  • ALDI przeznaczy około 5 milionów PLN na świąteczne benefity dla pracowników

    ALDI kolejny rok z rzędu wyraża uznanie dla swoich...

Nowości

  • Limitowana kolekcja pralin Solidarność w świątecznej odsłonie

    Marka Solidarność wprowadziła limitowaną świąteczną...

  • Musztarda o smaku świąt – limitowana nowość od KAMIS

    KAMIS, który od lat jest synonimem wysokiej jakości...

  • Nowość! Musy Kubuś z licencją Pokémon

    Kubuś ponownie łączy siły z Pokémonami! Tym razem w formie...

  • Starbucks wprowadza świąteczny nastrój z nową ofertą

    Właśnie pożegnaliśmy jesienne dynie i dla wszystkich...

  • Wyrazisty duet chrzanu i boczku – jesienna nowość od Hochland

    Gdy dni stają się chłodniejsze, częściej sięgamy po...

Franczyza

  • Franczyza ma się coraz lepiej

    Rynek franczyzowy w Polsce rośnie w siłę, a handel...

  • Stokrotka: wsparcie dla lokalnych biznesów

    Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu...

  • Mglista przyszłość twardej franczyzy

    Co sprawia, że twarda franczyza staje się dla polskich...

  • Spółdzielczość we franczyzie

    Tysiące sklepów spółdzielczych to ogromny potencjał do...

  • Produkty lokalne we franczyzie

    Co do tego, jak duże znaczenie dla tradycyjnych sklepów...

Wywiady

  • VARTA zasila Twój styl życia

    Rozmowa z Zofią Mirską, Trade Marketing Managerem, VARTA...

  • Jawo: szybkie i jakościowe rozwiązania na co dzień

    Emil Dzianok, Dyrektor handlowy i Członek zarządu Jawo...

  • Alkoholowe trendy na Boże Narodzenie

    Tomasz Głoskowski, Dyrektor Generalny Partner Center...

  • KremSer – nowa kategoria sera do smarowania

    Krzysztof Kłos, Wiceprezes ds. handlu i marketingu SM Ryki...

  • Suempol – od rodzinnej firmy do europejskiego lidera w branży łososia

    Historia Suempol to opowieść o odwadze, innowacjach i...

Raporty

  • Alkohol i napoje na świątecznym stole

    Napoje i alkohole to nieodłączny element świątecznego...

  • Wytrawne święta

    Święta Bożego Narodzenia to przede wszystkim wytrawne smaki...

  • Słodkie święta

    Święta to najbardziej dochodowy okres w handlu. Czekolady...

  • Święta pachną wypiekami

    Grudzień to kluczowy miesiąc dla sprzedaży produktów do...

  • Boże Narodzenie w handlu

    Choć dopiero październik, sklepy już szykują się na Boże...

Nowoczesny Retail

  • PepsiCo i wyzwania klimatyczne: polska perspektywa globalnych celów

    Julian Krzyżanowski, Menedżer ds. komunikacji korporacyjnej...

  • Ferrero Polska na rzecz zrównoważonego rozwoju

    Beata Dziekanowska, Institutional and Corporate Affairs...

  • Modern Expo i Profrost: Strategiczne partnerstwo rewolucjonizujące rynek chłodnictwa handlowego

    W dynamicznie rozwijającym się sektorze retail, gdzie...

  • Envipco: technologia i doświadczenie w służbie recyklingu

    Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający w Envipco Poland...

  • COMP: elastyczność w systemie kaucyjnym

    Grzegorz Podziewski, Dyrektor Centrum Innowacji Retail, COMP...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
  • HURT & DETAL Nr 09/235. Wrzesień 2025
  • HURT & DETAL Nr 08/234. Sierpień 2025
  • HURT & DETAL Nr 07/233. Lipiec 2025
  • HURT & DETAL Nr 06/232. Czerwiec 2025
  • HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
  • HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
  • HURT & DETAL Nr 03/229. Marzec 2025
  • HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025
  • HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025

Kampanie i Promocje

  • Stokrotka i klienci wspólnie na rzecz zmian: Nie marnujemy – RatuJEMY!

    Stokrotka prowadzi kampanię „Nie marnujemy – RatuJEMY!”...

  • Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich lat

    Smak, który łączy! ...

  • Paluszki Lubella w szklance? Klasa!

    Lubella ruszyła z kampanią, która przypomina o prostych...

  • Wystartowała kampania Coca-Coli Zero przygotowana przez YOC Poland

    Kampania digital Coca-Coli Zero przygotowana przez polski...

  • Mokate kontynuuje kampanię Cappuccino ZERO

    Nowoczesna alternatywa, która zdobywa serca konsumentów...

Gospodarka

  • Już prawie co siódma mała firma w Polsce jest własnością obcokrajowców, głównie Ukraińców

    W ciągu trzech pierwszych kwartałów roku obcokrajowcy...

  • Firmy mierzą się z rosnącymi wymogami środowiskowymi

    Wdrażanie ich jest coraz bardziej kosztochłonne...

  • Pokolenie Z bardziej niż inne ceni work–life balance

    Blisko 80 proc. przedstawicieli pokolenia Z wymienia...

  • Prace nad uproszczeniami w sprawozdawczości dla firm na ostatniej prostej

    Obowiązki mają dotyczyć mniejszej liczby firm...

  • Wschodnia Polska liczy na większe wsparcie UE w obliczu skutków wojny i odpływu inwestycji

    Bliskość wojny i sąsiedztwo z Rosją oraz Białorusią...

Opakowania

  • Żabka przyjmuje opakowania kaucyjne i niekaucyjne: za zwrócone butelki PET i puszki klienci otrzymają teraz 50 żappsów

    Już w blisko 12 tysiącach...

  • Kaufland ujawnia szczegóły działania automatów kaucyjnych i gwarantuje szybki zwrot butelek

    Kaufland stawia na innowacyjne i wygodne dla klienta...

  • PSK i Specjał łączą siły w ramach polskiego systemu kaucyjnego

    Polski System Kaucyjny S.A. oraz Grupa Kapitałowa Specjał...

  • System kaucyjny nabiera kształtów – rusza etap zawierania umów ze sklepami

    System kaucyjny wciąż znajduje się w fazie przejściowej...

  • Start systemu kaucyjnego – jak sklepy poradzą sobie w nowym systemie?

    Dla wielu sklepów, zwłaszcza mniejszych, oznacza poważne...

Komentarz Branżowy

  • Partner Center: trendy sprzyjają branży winiarskiej

    Trendy sprzyjają branży winiarskiej. Coraz większe znaczenie...

  • Carlsberg Polska: Rok 2024 przyniósł branży piwnej wiele wyzwań

    „Ogrom pracy wiązał się z przygotowaniem wdrożenia...

  • Partner Center: To nie był rok ani bardzo dobry, ani bardzo zły

    „Utrzymywaliśmy tzw. skumulowany roczny wskaźnik wzrostu...

  • LOTTE Wedel: 2024 rok z pewnością był dla nas historyczny

    „Realizacja największej od 100 lat inwestycji Wedla...

  • Gibar: Miniony rok dla branży słodyczy był pełen wyzwań i dynamicznych zmian

    „Pomimo trudności udało się nam osiągnąć wiele...

Drogeria

  • Drogeria dm otworzyła 2 nowe sklepy i przekracza liczbę 70 drogerii w Polsce

    Nowe sklepy, nowi klienci, kolejne miejsca...

  • Hebe angażuje się w "różowy październik"

    W tym roku Hebe po raz kolejny udowadnia, że różowy kolor w...

  • Kostki toaletowe Kret – moc czystości w wersji XL

    Kostki toaletowe Kret to niezawodne rozwiązanie, które...

  • Nowy standard w męskiej higienie toaletowej od Velvet!

    Z myślą o komforcie mężczyzn Velvet stworzył nawilżany...

  • Perlux Odplamiacz Oxy

    To wysoce skuteczny środek do walki z różnymi plamami...

Kategorie produktów

  • Z miłości do zwierząt – trendy na rynku karm dla pupili

    Rola zwierząt domowych w polskich domach uległa radykalnym...

  • Oferta z zamrażarki

    Polski rynek produktów mrożonych znajduje się dziś w fazie...

  • Kobieta chce więcej – oferta doskonała

    Współczesne kobiety dokonują wyborów zakupowych w świecie...

  • Skład na medal – etykieta pod lupą

    Polscy konsumenci w 2025 roku stają się coraz bardziej...

  • Zapraszamy na kawę! Kultura i styl życia

    Przeciętny Polak spędza na piciu kawy około 140 godzin...

Technologia

  • Polskie firmy testują AI, ale nie są gotowe na jej strategiczne wdrożenie

    Nie potrafią jej zastosować w procesach biznesowych...

  • Kaufland rozwija K-SCAN – mobilne zakupy w ponad 200 sklepach

    Usługa K-SCAN umożliwia klientom samodzielne skanowanie...

  • Cyfrowe portfele zyskują na popularności

    Polacy chętnie płacą zbliżeniowo smartfonem czy zegarkiem...

  • POLOmarket wprowadza nowy system CRM z personalizowaną komunikacją

    Największa polska sieć supermarketów POLOmarket zakończyła...

  • Własność intelektualna a sztuczna inteligencja – wciąż bez jasnych regulacji

    Mimo rosnącej liczby przepisów dotyczących AI, brakuje...

Konkursy i loterie

  • Konkurs VIFON z nagrodami

    W ramach kampanii reklamowej „Złoty jest królem” marka...

  • Opinia, która się opłaca – Amica rusza z akcją „Kup, oceń i zyskaj”

    Jesienią, marka Amica ponownie zaprasza klientów do udziału...

  • Rakiettoni w grze! Lubella zaprasza do konkursu z Tenisitkiem

    Lubella zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie...

  • Marka Duda stawia na angażowanie konsumentów

    Loteria konsumencka marki Duda w pełni! Loterie w branży FMCG...

  • Lubella przedłuża konkurs dla kół gospodyń wiejskich

    Dzięki ogromnemu zainteresowaniu inicjatywą, uczestnicy mają...

Obiektyw na handel

  • Egészségedre!

    Eger to malownicze miasteczko na Węgrzech, znajdujące się...

  • Polskie marki w sercu Czech

    Praga, jedno z najpopularniejszych miast turystycznych w...

  • Targi Anuga Select India

    W Bombay Exhibition Centre w Mumbaju odbywały się...

  • Sarafovo – nadmorska perła u bram Burgas

    Sarafovo to malownicza dzielnica miasta Burgas w...

  • Dubaj – miasto luksusu, nowoczesności i handlu

    Dubaj – tydzień w Zjednoczonych Emiratach Arabskich...

Marketing

  • Ekrany w sklepach zmieniają rynek marketingu

Złote Innowacje

  • Innovation Day 2025 – najnowsze trendy, technologie i rozwój

Auto

  • Początkujący kierowcy pod specjalnym nadzorem

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.