• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Poniedziałek, 10 listopada 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Maspex przejmuje większościowy pakiet akcji Purcari Wineries

Maspex przejmuje większościowy pakiet akcji Purcari Wineries

Maspex Romania, należący do Grupy Maspex, uzyskał zgodę na przejęcie większościowego pakietu akcji Purcari Wineries, jednej z największych winiarskich grup w Europie Środkowo-Wschodniej....

Rekordowe Targi Specjał 2025

Rekordowe Targi Specjał 2025

Ponad 400 wystawców, tysiące zwiedzających, sukces handlowy i 35-lecie lidera rynku.

Grupa InPost z rekordowym wzrostem wolumenu i przychodów

Grupa InPost z rekordowym wzrostem wolumenu i przychodów

Wzrost przychodów o 49% r/r do 3,8 mld zł oraz wolumenu o 34% r/r do 351,5 mln

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Browary Polskie: restrykcje dla piwa bezalkoholowego sprzeczne z celami ustawy

    Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego krytycznie...

  • Grupa AMBRA zwiększa przychody i wypłaca dywidendę

    W pierwszym kwartale roku obrotowego 2025/2026 wolumen...

  • Stabilny rozwój Grupy Dr. Miele Cosmed mimo wyzwań rynkowych

    Sprzedaż Grupy Dr. Miele Cosmed rośnie w Niemczech i na...

Handel

  • Logistyczne Święta Last Minute

Shop Doctor

  • Retail media w praktyce Twój sklep jako własne medium sprzedaży

Z rynku FMCG

  • Biedronka wydłuża godziny otwarcia przed Świętem Niepodległości

    Ponad 3000 sklepów Biedronka w całej Polsce będzie czynnych...

  • Świętuj Dzień Jeża z WSP „Społem”

    10 listopada przypomina o wyjątkowej roli kolczastych ssaków...

  • Wyjątkowy wieczór pełen świątecznej magii, zapachów i odkryć z markami E.Wedel i OnlyBio

    6 listopada w muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel zagościł...

  • Brytyjczycy promują swoją żywność w polskich sklepach

    Import z Wielkiej Brytanii pozostaje dużo niższy niż nasz...

  • ALDI przeznaczy około 5 milionów PLN na świąteczne benefity dla pracowników

    ALDI kolejny rok z rzędu wyraża uznanie dla swoich...

Nowości

  • Limitowana kolekcja pralin Solidarność w świątecznej odsłonie

    Marka Solidarność wprowadziła limitowaną świąteczną...

  • Musztarda o smaku świąt – limitowana nowość od KAMIS

    KAMIS, który od lat jest synonimem wysokiej jakości...

  • Nowość! Musy Kubuś z licencją Pokémon

    Kubuś ponownie łączy siły z Pokémonami! Tym razem w formie...

  • Starbucks wprowadza świąteczny nastrój z nową ofertą

    Właśnie pożegnaliśmy jesienne dynie i dla wszystkich...

  • Wyrazisty duet chrzanu i boczku – jesienna nowość od Hochland

    Gdy dni stają się chłodniejsze, częściej sięgamy po...

Franczyza

  • Franczyza ma się coraz lepiej

    Rynek franczyzowy w Polsce rośnie w siłę, a handel...

  • Stokrotka: wsparcie dla lokalnych biznesów

    Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu...

  • Mglista przyszłość twardej franczyzy

    Co sprawia, że twarda franczyza staje się dla polskich...

  • Spółdzielczość we franczyzie

    Tysiące sklepów spółdzielczych to ogromny potencjał do...

  • Produkty lokalne we franczyzie

    Co do tego, jak duże znaczenie dla tradycyjnych sklepów...

Wywiady

  • VARTA zasila Twój styl życia

    Rozmowa z Zofią Mirską, Trade Marketing Managerem, VARTA...

  • Jawo: szybkie i jakościowe rozwiązania na co dzień

    Emil Dzianok, Dyrektor handlowy i Członek zarządu Jawo...

  • Alkoholowe trendy na Boże Narodzenie

    Tomasz Głoskowski, Dyrektor Generalny Partner Center...

  • KremSer – nowa kategoria sera do smarowania

    Krzysztof Kłos, Wiceprezes ds. handlu i marketingu SM Ryki...

  • Suempol – od rodzinnej firmy do europejskiego lidera w branży łososia

    Historia Suempol to opowieść o odwadze, innowacjach i...

Raporty

  • Alkohol i napoje na świątecznym stole

    Napoje i alkohole to nieodłączny element świątecznego...

  • Wytrawne święta

    Święta Bożego Narodzenia to przede wszystkim wytrawne smaki...

  • Słodkie święta

    Święta to najbardziej dochodowy okres w handlu. Czekolady...

  • Święta pachną wypiekami

    Grudzień to kluczowy miesiąc dla sprzedaży produktów do...

  • Boże Narodzenie w handlu

    Choć dopiero październik, sklepy już szykują się na Boże...

Nowoczesny Retail

  • PepsiCo i wyzwania klimatyczne: polska perspektywa globalnych celów

    Julian Krzyżanowski, Menedżer ds. komunikacji korporacyjnej...

  • Ferrero Polska na rzecz zrównoważonego rozwoju

    Beata Dziekanowska, Institutional and Corporate Affairs...

  • Modern Expo i Profrost: Strategiczne partnerstwo rewolucjonizujące rynek chłodnictwa handlowego

    W dynamicznie rozwijającym się sektorze retail, gdzie...

  • Envipco: technologia i doświadczenie w służbie recyklingu

    Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający w Envipco Poland...

  • COMP: elastyczność w systemie kaucyjnym

    Grzegorz Podziewski, Dyrektor Centrum Innowacji Retail, COMP...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
  • HURT & DETAL Nr 09/235. Wrzesień 2025
  • HURT & DETAL Nr 08/234. Sierpień 2025
  • HURT & DETAL Nr 07/233. Lipiec 2025
  • HURT & DETAL Nr 06/232. Czerwiec 2025
  • HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
  • HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
  • HURT & DETAL Nr 03/229. Marzec 2025
  • HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025
  • HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025

Kampanie i Promocje

  • Stokrotka i klienci wspólnie na rzecz zmian: Nie marnujemy – RatuJEMY!

    Stokrotka prowadzi kampanię „Nie marnujemy – RatuJEMY!”...

  • Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich lat

    Smak, który łączy! ...

  • Paluszki Lubella w szklance? Klasa!

    Lubella ruszyła z kampanią, która przypomina o prostych...

  • Wystartowała kampania Coca-Coli Zero przygotowana przez YOC Poland

    Kampania digital Coca-Coli Zero przygotowana przez polski...

  • Mokate kontynuuje kampanię Cappuccino ZERO

    Nowoczesna alternatywa, która zdobywa serca konsumentów...

Gospodarka

  • Estoński program e-rezydencji przyciągnął już ponad 130 tysięcy przedsiębiorców

    Ponad 2,6 tys. to Polacy...

  • Już prawie co siódma mała firma w Polsce jest własnością obcokrajowców, głównie Ukraińców

    W ciągu trzech pierwszych kwartałów roku obcokrajowcy...

  • Firmy mierzą się z rosnącymi wymogami środowiskowymi

    Wdrażanie ich jest coraz bardziej kosztochłonne...

  • Pokolenie Z bardziej niż inne ceni work–life balance

    Blisko 80 proc. przedstawicieli pokolenia Z wymienia...

  • Prace nad uproszczeniami w sprawozdawczości dla firm na ostatniej prostej

    Obowiązki mają dotyczyć mniejszej liczby firm...

Opakowania

  • Żabka przyjmuje opakowania kaucyjne i niekaucyjne: za zwrócone butelki PET i puszki klienci otrzymają teraz 50 żappsów

    Już w blisko 12 tysiącach...

  • Kaufland ujawnia szczegóły działania automatów kaucyjnych i gwarantuje szybki zwrot butelek

    Kaufland stawia na innowacyjne i wygodne dla klienta...

  • PSK i Specjał łączą siły w ramach polskiego systemu kaucyjnego

    Polski System Kaucyjny S.A. oraz Grupa Kapitałowa Specjał...

  • System kaucyjny nabiera kształtów – rusza etap zawierania umów ze sklepami

    System kaucyjny wciąż znajduje się w fazie przejściowej...

  • Start systemu kaucyjnego – jak sklepy poradzą sobie w nowym systemie?

    Dla wielu sklepów, zwłaszcza mniejszych, oznacza poważne...

Komentarz Branżowy

  • Partner Center: trendy sprzyjają branży winiarskiej

    Trendy sprzyjają branży winiarskiej. Coraz większe znaczenie...

  • Carlsberg Polska: Rok 2024 przyniósł branży piwnej wiele wyzwań

    „Ogrom pracy wiązał się z przygotowaniem wdrożenia...

  • Partner Center: To nie był rok ani bardzo dobry, ani bardzo zły

    „Utrzymywaliśmy tzw. skumulowany roczny wskaźnik wzrostu...

  • LOTTE Wedel: 2024 rok z pewnością był dla nas historyczny

    „Realizacja największej od 100 lat inwestycji Wedla...

  • Gibar: Miniony rok dla branży słodyczy był pełen wyzwań i dynamicznych zmian

    „Pomimo trudności udało się nam osiągnąć wiele...

Drogeria

  • Drogeria dm otworzyła 2 nowe sklepy i przekracza liczbę 70 drogerii w Polsce

    Nowe sklepy, nowi klienci, kolejne miejsca...

  • Hebe angażuje się w "różowy październik"

    W tym roku Hebe po raz kolejny udowadnia, że różowy kolor w...

  • Kostki toaletowe Kret – moc czystości w wersji XL

    Kostki toaletowe Kret to niezawodne rozwiązanie, które...

  • Nowy standard w męskiej higienie toaletowej od Velvet!

    Z myślą o komforcie mężczyzn Velvet stworzył nawilżany...

  • Perlux Odplamiacz Oxy

    To wysoce skuteczny środek do walki z różnymi plamami...

Kategorie produktów

  • Z miłości do zwierząt – trendy na rynku karm dla pupili

    Rola zwierząt domowych w polskich domach uległa radykalnym...

  • Oferta z zamrażarki

    Polski rynek produktów mrożonych znajduje się dziś w fazie...

  • Kobieta chce więcej – oferta doskonała

    Współczesne kobiety dokonują wyborów zakupowych w świecie...

  • Skład na medal – etykieta pod lupą

    Polscy konsumenci w 2025 roku stają się coraz bardziej...

  • Zapraszamy na kawę! Kultura i styl życia

    Przeciętny Polak spędza na piciu kawy około 140 godzin...

Technologia

  • Polskie firmy testują AI, ale nie są gotowe na jej strategiczne wdrożenie

    Nie potrafią jej zastosować w procesach biznesowych...

  • Kaufland rozwija K-SCAN – mobilne zakupy w ponad 200 sklepach

    Usługa K-SCAN umożliwia klientom samodzielne skanowanie...

  • Cyfrowe portfele zyskują na popularności

    Polacy chętnie płacą zbliżeniowo smartfonem czy zegarkiem...

  • POLOmarket wprowadza nowy system CRM z personalizowaną komunikacją

    Największa polska sieć supermarketów POLOmarket zakończyła...

  • Własność intelektualna a sztuczna inteligencja – wciąż bez jasnych regulacji

    Mimo rosnącej liczby przepisów dotyczących AI, brakuje...

Konkursy i loterie

  • Konkurs VIFON z nagrodami

    W ramach kampanii reklamowej „Złoty jest królem” marka...

  • Opinia, która się opłaca – Amica rusza z akcją „Kup, oceń i zyskaj”

    Jesienią, marka Amica ponownie zaprasza klientów do udziału...

  • Rakiettoni w grze! Lubella zaprasza do konkursu z Tenisitkiem

    Lubella zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie...

  • Marka Duda stawia na angażowanie konsumentów

    Loteria konsumencka marki Duda w pełni! Loterie w branży FMCG...

  • Lubella przedłuża konkurs dla kół gospodyń wiejskich

    Dzięki ogromnemu zainteresowaniu inicjatywą, uczestnicy mają...

Obiektyw na handel

  • Egészségedre!

    Eger to malownicze miasteczko na Węgrzech, znajdujące się...

  • Polskie marki w sercu Czech

    Praga, jedno z najpopularniejszych miast turystycznych w...

  • Targi Anuga Select India

    W Bombay Exhibition Centre w Mumbaju odbywały się...

  • Sarafovo – nadmorska perła u bram Burgas

    Sarafovo to malownicza dzielnica miasta Burgas w...

  • Dubaj – miasto luksusu, nowoczesności i handlu

    Dubaj – tydzień w Zjednoczonych Emiratach Arabskich...

Marketing

  • Ekrany w sklepach zmieniają rynek marketingu

Złote Innowacje

  • Innovation Day 2025 – najnowsze trendy, technologie i rozwój

Auto

  • Początkujący kierowcy pod specjalnym nadzorem

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.