Wiadomości

  • Wina z Kalifornii są coraz częściej wybierane przez konsumentów w Europie, a także uznawane przez znawców wina. Barefoot – marka numer 1 w Stanach Zjednoczonych, może pochwalić się kolejnymi tytułami. Do jej kolekcji nagród dołączyły międzynarodowe wyróżnienia. Czytaj więcej »

  • OSM Piątnica awansuje!

    Poniedziałek, 26 maja 2014

    OSM Piątnica zamknęła 2013 r. przychodami ze sprzedaży na poziomie około 847 mln zł, co pozwoliło spółdzielni po raz kolejny na awans w rankingu największych polskich przedsiębiorstw dziennika „Rzeczpospolita”. Czytaj więcej »

  • Dzień Mleka w Kaliningradzie

    Czwartek, 22 maja 2014

    W Kaliningradzie 18 maja 2014 r. odbył się V Międzynarodowy Dzień Mleka. Podczas imprezy MLEKOVITA oraz jej najważniejszy partner handlowy w Rosji promowali markę MLEKOVITA oraz jej produkty. Czytaj więcej »

  • Zbliża się Światowy Dzień Mleka

    Czwartek, 22 maja 2014

    25-go maja pamiętajmy o pójściu na wybory kandydatów do Europarlamentu, ale również o tym, aby tego dnia wypić symboliczną szklankę mleka. To właśnie 25-go maja na całym świecie obchodzić będziemy Światowy Dzień Mleka. Czytaj więcej »

  • Zdrowe przekąski

    Czwartek, 22 maja 2014

    Polacy są coraz bardziej świadomi zasad dotyczących zdrowego stylu życia w każdym jego aspekcie. Dotyczy to zarówno aktywności fizycznej, jak i odpowiedniej diety. Deklarują, że w ciągu dnia starają się jeść trzy pełnowartościowe posiłki oraz dwie mniejsze przekąski. Coraz częściej zamieniają też wysokokaloryczne zapychacze na lekkie a zarazem sycące produkty. Jednym z... Czytaj więcej »

  • Colian SA, specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz sprzedaży artykułów spożywczych, zmieniła nazwę na: Colian Holding SA. Należąca do Grupy spółka Jutrzenka Colian sp. z o.o. funkcjonuje pod nazwą: Colian sp. z o.o. Zmiany weszły w życie 21 maja 2014 r. Czytaj więcej »

  • Blisko. Lokalnie. Naturalnie.

    Środa, 21 maja 2014

    Chata Polska wprowadziła nową strategię, w której specjalnością sklepów są polskie, lokalne oraz regionalne produkty spożywcze. Sieć chce być znana z ich szerokiego wyboru, a asortyment ten będzie jej filarem. Czytaj więcej »

  • Kampania reklamowa ODIDO

    Wtorek, 20 maja 2014

    „Od domu blisko, do domu wszystko” – to hasło kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 16 maja br. Na aktywności składają się 4 spoty telewizyjne oraz reklama prasowa. Akcja potrwa 2 tygodnie, do 28 maja. Czytaj więcej »

  • W najbliższy piątek (23 maja) na os. Bohaterów II Wojny Światowej w Poznaniu zostanie otwarty Dyskont Czerwona Torebka. Będzie to już trzynasty sklep ogólnopolskiej sieci, pierwszy w województwie wielkopolskim. Czytaj więcej »

  • W czwartek, 22 maja, blisko 19 tysięcy pracowników Grupy Pernod Ricard na całym świecie wspólnie zamanifestuje swoje poparcie dla odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Uczynią to w ramach 4 edycji globalnego programu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – Responsib’ALL DAY. Celem jest kształtowanie właściwych postaw wśród konsumentów oraz promowanie dobrych praktyk... Czytaj więcej »

  • Sukces Żubrówki Białej

    Poniedziałek, 19 maja 2014

    Według najnowszych danych rynkowych Żubrówka Biała osiągnęła pozycję wicelidera na rynku wódek w handlu tradycyjnym, uzyskując udział ilościowy na poziomie 11,9%.* Czytaj więcej »

  • Grupa On Board przygotowała raport pt. „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce”. Analiza powstała przy udziale ekspertów z Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Izby Handlu oraz firmy badawczej SW Research. Czytaj więcej »

  • Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, przedstawiła raport okresowy za 1 kw. 2014 r. Emitent wypracował w tym okresie zysk netto w wysokości 49 tys. zł przy przychodach na poziomie 1.165 tys. zł. Dużym sukcesem było także wprowadzenie produktów Spółki do kolejnych znaczących sieci... Czytaj więcej »

  • Hochland Maasdamer Caracter i Valbon Camembert Oryginalny otrzymały nagrodę Superior Taste Award 2014. Finał iTQi Superior Taste Award 2014 organizowany przez Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości – iTQi odbył się w dniach 27-29 kwietnia w Brukseli. Czytaj więcej »

  • Ser topiony śmietankowy ziołowy z czosnkiem został wyróżniony w trakcie kwietniowego audytu prestiżowym certyfikatem Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”, którego honorowym patronem jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Czytaj więcej »

  • Wszystko ma swoją historię... także rum BACARDI, którego przeszłość i teraźniejszość można określić jednym słowem – nieposkromiony. Już dzisiaj BACARDI powraca do swoich korzeni, aby zapoczątkować nową erę rumu w Polsce i wspierać tych, którzy podążają w życiu za swoją pasją. Wszystko to wydarzy się w ramach „BACARDI Untameable Since 1862” – kampanii, która... Czytaj więcej »

  • Sertop promuje się w Chinach

    Środa, 14 maja 2014

    W dniach 13 -15 maja br. tyski producent serków topionych debiutuje w Międzynarodowych Targach Spożywczych SIAL CHINA w Shanghaju. Czytaj więcej »

  • app!cydr – wysokiej jakości polski cydr – od końca kwietnia będzie dostępny w ofercie największej sieci marketów spożywczych w Polsce. Tylko w maju do sprzedaży w Biedronce trafi milion butelek tego napoju, wytwarzanego przez lidera produkcji cydru w naszym kraju – +H2O. Czytaj więcej »

  • Światowy Dzień Pieczenia

    Czwartek, 08 maja 2014

    Niedziela 18 maja to wyjątkowy dzień nie tylko dla miłośników pieczenia ciast, ale przede wszystkim dla tych, którzy lubią sprawiać bliskim słodkie niespodzianki. W Światowy Dzień Pieczenia zapraszamy wszystkich w Polsce do dzielenia się miłością, wdzięcznością i przyjaźnią - upieczcie ciasto dla wyjątkowej osoby, której chcecie podziękować. Eliza Wydrych – znana z... Czytaj więcej »

  • 50 lat pełnych uczuć

    Środa, 07 maja 2014

    W 2014 roku, marka świętuje 50. urodziny, czyniąc miłośników Nutelli w 160 krajach na całym świecie, bohaterami jubileuszowej kampanii. Idea 50 lat pełnych uczuć to 5 dekad wielu osobistych historii związanych z Nutellą. Zaangażowanie fanów stało się inspiracją dla marki do zebrania ich wyjątkowych i poruszających opowieści. Czytaj więcej »

  • Wietnamski producent przetworów mleczarskich Viet Nam Dairy Products J.S.C. (Vinamilk), powołał w Polsce spółkę zależną, z kapitałem zakładowym na poziomie 3 milionów dolarów - informuje serwis portalspozywczy.pl. Czytaj więcej »

  • Jaki jest Kubuś Play?

    Poniedziałek, 05 maja 2014

    W najnowszej reklamie marki, sprawdzany jest Kubuś Play, a młoda, energiczna reporterka upewnia się czy nie ma w nim śladów chemii. Okazuje się, że produkt nie zawiera żadnych konserwantów ani sztucznych barwików, a jedyną „chemią”, jaką udaje się wytropić na placu zabaw, gdzie dzieciom towarzyszy Kubuś Play, jest ta, którą wnikliwa reporterka dostrzega między Madzią i... Czytaj więcej »

  • Carrefour odpowiedzialny społecznie

    Poniedziałek, 05 maja 2014

    Działania Carrefour Polska w zakresie realizacji polityki zrównoważonego rozwoju zostały docenione i wyróżnione w zestawieniu „Lista Firm Społecznie Odpowiedzialnych 2013” przygotowanym przez Dziennik Gazetę Prawną. Prestiżowe, drugie miejsce Carrefour na „Liście” potwierdza zaangażowanie firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Czytaj więcej »

  • Wiosenne muffinki

    Poniedziałek, 05 maja 2014

    Muffinki z jabłkami prażonymi i płatkami owsianymi to smaczna przekąska, łatwa w przygotowaniu. Idealna na wiosenno-letnie wycieczki! Czytaj więcej »

  • Zacznij zdrowo dzień!

    Wtorek, 29 kwietnia 2014

    Szklanka soku do śniadania to najlepszy scenariusz poranka, który pozwala nie tylko smacznie, ale przede wszystkim zdrowo rozpocząć dzień. Marka TYMBARK, we współpracy z lokalnymi śniadaniowniami, rozpoczyna właśnie niecodzienną kampanię „Śniadanie TYMBARK”. W pięciu największych miastach Polski – Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu – serwowane będą... Czytaj więcej »

  • Jan Kolański, Prezes Grupy Colian, został laureatem nagrody Dynamiczny Przedsiębiorca. Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie statuetki miało miejsce podczas III Forum Przedsiębiorców Grant Thornton. Czytaj więcej »

  • Polska gospodarka w pigułce

    Piątek, 25 kwietnia 2014

    Znamy nominowanych do 24 edycji Konkursu „Teraz Polska”, organizowanego przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego. Uroczysta wystawa i ogłoszenie nominacji odbyły się 24 kwietnia 2014 na Stadionie Narodowym w Warszawie. Czytaj więcej »

  • Sytuacja polityczna na Ukrainie może odbić się na działalności polskich producentów owoców i warzyw. Przedwczoraj rosyjska agencja ITAR-TASS poinformowała, że Federalna Służba Nadzoru Weterynaryjnego i Fitosanitarnego Rosji (Rossielchoznadzor) chce nałożyć embargo na import owoców i warzyw z Polski. Powodem tej decyzji ma być niezadowalający poziom bezpieczeństwa produktów,... Czytaj więcej »

  • Kampania „Weź mnie w obroty” dedykowana jest jednemu z najbardziej ekologicznych opakowań wykorzystywanych w branży spożywczej - szklanej butelce zwrotnej. „Weź mnie w obroty” stanowi apel do Polaków, aby zwracać butelki do sklepu i w ten sposób przyczynić się do dbałości o środowisko naturalne. Organizatorem kampanii jest Carlsberg Polska, producent marek piwa w butelkach... Czytaj więcej »

  • Wino staje się ulubionym napojem alkoholowym stale powiększającej się grupy polskich konsumentów. Jednak, choć jego dostępność jest co raz większa, problemem pozostaje dokonanie odpowiedniego wyboru. Stając przed wypełnioną po brzegi półką, polski konsument ma prawo czuć się zagubiony. Brak odpowiednich oznaczeń, niezrozumiałe etykiety i niski poziom wiedzy sprzedawców... Czytaj więcej »

więcej artykułów