Na lato Kubuś Waterrr proponuje nowości dla całej rodziny, które doskonale wpisują się w wakacyjny klimat. Mango-Mięta oraz Arbuz-Mięta to warianty z owocami, które cieszą się ogromną popularnością podczas wakacji. Kubuś Waterrr Arbuz-Mięta to lekkie i typowo letnie połączenie, znane już z zeszłorocznej edycji limitowanej, a Mango-Mięta to zupełna nowość – oryginalna,... Czytaj więcej »
Kurczak Polski Certyfikowany jest chowany w wyselekcjonowanych kurnikach bez użycia antybiotyków. Karmiony jest paszą roślinną na bazie całych ziaren zbóż, minerałów i witamin, z dodatkiem ziół. Dzięki temu jest odporny na wszelkie choroby. Dobrostan kurczaka jest na ponadstandardowym poziomie. Ma więcej miejsca w kurniku oraz zapewnione obiekty do dziobania i skakania. To produkt... Czytaj więcej »
W lecie Polacy szczególnie uwielbiają posiłki na świeżym powietrzu – grille i pikniki to już narodowa tradycja. Sytuacja epidemiczna w kraju i na świecie tylko zmodyfikowała sposób, w jaki je organizujemy. Nauczyliśmy się je spędzać w mniejszym gronie, w przydomowym ogródku, na tarasie czy w zaciszu własnego domu. Niezależnie od tego czy wykorzystamy klasyczny grill czy jego... Czytaj więcej »
Wakacje w południowej Europie z obawy przed zmienną sytuacją pandemiczną dla wielu osób stoją pod znakiem zapytania. To jednak nie znaczy, że wakacyjna kuchnia nie może zawitać przy domowym grillowaniu! Kiedy z utęsknieniem czekamy dalekich podróży, pasty warzywne od marki Podravka przeniosą nas w śródziemnomorskie klimaty. Smaki rodem z Chorwacji są idealnym dodatkiem do... Czytaj więcej »
Dr.PetCare wprowadza na rynek pełnoporcjowe, bezzbożowe, suche karmy COUN-TRY&NATURE dla dorosłych psów. W ofercie znajdują się karmy dla psów ras małych, średnich oraz dużych. Wszystkie produkty cechuje wysoka zawartość składników mięsnych - powyżej 68%. Ponadto nie zawierają sztucznych konserwantów, barwników i aromatów. Wzbogacone zostały o naturalne składniki... Czytaj więcej »
Marka Tarczyński poinformowała o premierze nowego produktu – Parówek z linii Rośl-Inne. To kolejny krok polskiego producenta w stronę umocnienia swojej pozycji na rynku mięsnych alternatyw. Firma zajmuje obecnie drugie miejsce pod względem popularności wśród polskich marek „wege”. Produkty trafiły już do sprzedaży. Czytaj więcej »
Kinga Pienińska, jak przystało na „damę z gór” lubi się wyróżniać. Ma to w swojej naturze. Nowa butelka 222ml, w całości wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu (rPET) jest tego najlepszym dowodem. Mała, poręczna, urocza i wygodna. Dzięki innowacyjnemu formatowi zadba o nasz komfort każdego dnia. Czytaj więcej »
Grant's wprowadza do Polski nową odsłonę swojej wielokrotnie nagradzanej 12-letniej whisky, która w najbliższym czasie pojawi się w butelce godnej wyjątkowego płynu. Czytaj więcej »
Czysta wódka wyBUHowa® to światowa premiera nowego segmentu rynku alkoholi wysokoprocentowych powstających z wykorzystaniem suszu konopnego w procesie ich powstawania. W ślad za sukcesem piwa BUH, BUH Distillery, tworzone przez Janusza Palikota, Kubę Wojewódzkiego i Tomasza Czechowski oraz Vortune Equity Group proponują konsumentom wódkę powstałą w oparciu o destylację piwa BUH.... Czytaj więcej »
Nadszedł czas, w którym niemowlę zaczęło wysyłać sygnały, że jest gotowe na rozszerzanie diety. To dla malucha początek wyjątkowej przygody w odkrywaniu nowych smaków, konsystencji i zapachów. Choć mały smakosz jest bardzo ciekawy i chętnie sięga rączką do talerza rodziców, jego organizm wciąż jest bardzo delikatny, dlatego potrzebuje specjalnie dobranych, odpowiedniej... Czytaj więcej »
Miesiące wakacyjne to czas największej obfitości warzyw i owoców. Jeśli chcemy zachować ich wyjątkowy smak na dłużej to już teraz należy pomyśleć o przygotowaniu domowych przetworów. Tylko jak wybrać najlepszy moment na wykonanie wszelkiego typu przecierów, dżemów czy marynat? Wystarczy kilka wskazówek, a wszystko stanie się jasne. Czytaj więcej »
Tegoroczne lato obfituje w gorące emocje! Oprócz fali upałów, dodatkowo nasze nastroje podgrzewają trwające właśnie Mistrzostwa Europy – EURO 2020. To doskonała okazja, aby przypomnieć o zdrowych nawykach żywieniowych, w tym również o spożywaniu odpowiednich ilości wody, co podczas piłkarskich eventów głośno podkreśla sam Ronaldo. W sklepach Lidl Polska na stałe jest... Czytaj więcej »
Sezon letni trwa, a coraz wyższe temperatury sprawiają, że jeszcze większą uwagę powinniśmy zwracać na prawidłowe nawodnienie organizmu – w tym nawodnienie dzieci. Specjalnie z myślą o tej grupie, Żywiec Zdrój przygotował krystaliczną wodę w butelkach z etykietami przedstawiającymi Minionki. Niesforni bohaterowie kultowej serii, poprzez zabawę zachęcają do picia wody. Ich... Czytaj więcej »
Sokołów wprowadza innowacyjną linię produktów „Wygodne w drogę”. Dzięki specjalnej obróbce termicznej, jaką jest sterylizacja, nie wymagają przechowywania w warunkach chłodniczych, dlatego doskonale sprawdzą się przy okazji wakacyjnych wyjazdów, pikników i grillowania. Asortyment „Wygodne w drogę” obejmuje smakowite wyroby, takie jak: Kiełbasa śląska, Kiełbasa... Czytaj więcej »
Sukces trwającej kampanii reklamowej piwa Tenczynek Marakuja z udziałem Iggi Popa przełożył się na szybko rosnącą sprzedaż. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów Browar Tenczynek przygotował specjalną edycję piwa Tenczynek Marakuja o pojemności 0,33 mln, która będzie dostępna na zasadzie wyłączności w wybranych sklepach sieci Żabka. Czytaj więcej »
Długo oczekiwana wegańska wersja kultowego batona KitKat wchodzi równolegle na sześć rynków. Obok Polski, nowość będzie dostępna w sklepach Estonii, Litwy, Łotwy, Portugalii i Wielkiej Brytanii. Wkrótce dołączą do nich kolejne kraje, w tym Australia i Brazylia. Czytaj więcej »
Marka NESVITA®, należąca do Nestlé wprowadza do swojej oferty nowe owsianki funkcjonalne z błonnikiem. Czytaj więcej »
Pod koniec ubiegłego roku całą Polskę obiegła wiadomość o tzw. „krzywych” burakach wyhodowanych przez rolnika spod Łęczycy. Warzywa wyrosły w nieidealnych proporcjach i z tego powodu nie zostały dopuszczone do ogólnej sprzedaży. Teraz marka Kotlin i Krakus we współpracy z siecią Lidl odkupiły od rolnika ponad 200 ton surowca, z którego stworzyły dwa wyjątkowe produkty... Czytaj więcej »
Nestlé CINI MINIS CHURROS to superchrupiące płatki śniadaniowe o przepysznie cynamonowym smaku. Ich oryginalny kształt inspirowany jest słynną hiszpańską przekąską – churros. Nestlé CINI MINIS CHURROS można jeść w dowolny, wybrany przez siebie sposób: w miseczce z mlekiem, popijając kakao, zanurzone w jogurcie czy też musie owocowym. W skrócie – „Chrup, jak lubisz!”. Czytaj więcej »
Odpowiadając na dynamicznie rozwijający się trend – poszukiwania produktów dających różnego rodzaju dodatkowe wsparcie – Nałęczowianka wprowadza absolutną nowość: wody funkcjonalne NAŁ+, o wygodnej pojemności 0,7 l w trzech wariantach wzbogaconych o odpowiednie składniki mineralne: o smaku zielonego jabłka z dodatkiem magnezu, przyczyniającego się do zmniejszenia uczucia... Czytaj więcej »
Na miłośników marki Rolmlecz czeka zaskakująca nowość – jogurt pitny waniliowy. To smaczna i pełnowartościowa przekąska do bezpośredniego spożycia. Ofertę śmietanek UHT wzbogaci natomiast wariant 18%, który stanowi idealne kremowe dopełnienie wielu dań. W portfolio pojawi się również mleko świeże z zawartością tłuszczu 2 i 3,2%. Będzie ono dostępne w litrowych... Czytaj więcej »
To idealny napój dla osób z nietolerancją pokarmową cukru mlecznego. Dzięki specjalnemu procesowi usuwania i rozkładania laktozy na cukry proste sprawia, że smak prawdziwego mleka i jego wartości pozostają bez zmian. Jest doskonałym źródłem wapnia i białka. Mleko Łaciate świeże bez laktozy 2% dostępne jest w litrowej butelce, jej fioletowa zakrętka oraz kolorystyka etykiety... Czytaj więcej »
Kremowe, kawowe lody Caffe Latte na bazie śmietanki kremówki i żółtek jaj, przygotowywane rzemieślniczymi metodami według tradycyjnych receptur – teraz dostępne w opakowaniu impulsowym 125 ml z łyżeczką. W 100% bezglutenowe. Czytaj więcej »
Na tegoroczny sezon grillowy rodzinna firma ABRAMCZYK przygotowała dla smakoszy ryb specjalną linię produktów opartych o dwa najpopularniejsze gatunki – Dorsza Atlantyckiego i Łososia Pacyficznego. Obie ryby zostały podane w klarowanym maśle i każda z nich w trzech różnych mieszankach przypraw: prowansalskiej, toskańskiej i indyjskiej. Danie zapakowane w aluminiową tackę, którą... Czytaj więcej »
Hoegaarden powstało w maleńkiej belgijskiej wiosce w roku 1455, gdzie weseli mnisi powzięli decyzję o stworzeniu nowego rodzaju piwa pszenicznego. Piwo to warzone jest z użyciem perfekcyjnej kombinacji skórki pomarańczy i kolendry – egzotycznych przypraw nadających mu rześki i orzeźwiający smak, dzięki czemu Hoegaarden jest bardzo charakterystycznym acz zarazem łatwym do picia... Czytaj więcej »
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...
Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...
Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z...
Już 1 października tego roku zwrócimy pierwsze opakowania za...
Podczas walnego zgromadzenia udziałowców zapadła decyzja o...
Wyobraź sobie poranek z filiżanką aromatycznej kawy… a...
Tym razem marka zaprasza do wspólnej muzycznej podróży z...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozszerza ofertę jogurtów...
Nowe, ręcznie produkowane, Karmelki Miętowe Extra Strong 105...
Trójstronne etykiety dla całej linii serów topionych w...
Lubelska Chill i Żołądkowa Gorzka w nowych odsłonach...
Cymes Tłocznia wprowadza letnie nowości – trzy soczyste...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...
Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. ...
Ruszyła 5. edycja akcji konsumenckiej „Wilczki Rodowita”...
„30 lat razembycia”...