ROCKSTAR WITA WIOSNĘ WIDOWISKOWYM EVENTEM „PORUSZ SWOJE MIASTO” Czytaj więcej »
ROCKSTAR WITA WIOSNĘ WIDOWISKOWYM EVENTEM „PORUSZ SWOJE MIASTO” Czytaj więcej »
Ruszyła kampania marketingowa firmy Zott Polska promująca Twaróg Zott Natur. 15-sekundowy spot telewizyjny zachęca do wspólnych rodzinnych wypieków przed okresem Świąt Wielkanocnych. Czytaj więcej »
Istnieje mnóstwo powodów, dla których warto być kobietą – zwłaszcza 8 marca. Jednym z nich jest z pewnością CIN&CIN – marka stworzona dla kobiet, która towarzyszy im zawsze i wszędzie. W tym roku CIN&CIN podczas kobiecego święta proponuje wszystkim paniom wyjątkowy konkurs z CIN&CIN Prosecco – najsłynniejszym włoskim winem – w roli głównej. Czytaj więcej »
W drugiej połowie kwietnia rusza kampania reklamowa produktów dżemowych – Łowicz 100% z owoców extra gładki. To unikalna oferta w kategorii produktów dżemowych przygotowana specjalnie dla najmłodszych. Czytaj więcej »
3 marca ruszyła wiosenna kampania reklamowa margaryny Palma z Z.T. Bielmar, wiodącej margaryny do pieczenia. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku produktu w kostce przed Świętami Wielkanocnymi, w kontekście tradycyjnych wypieków kojarzących się z tym wyjątkowym czasem. Czytaj więcej »
Lodziarnie Firmowe Grycan – Lody od pokoleń dbają o to, by ich oferta była odzwierciedleniem upodobań gości. Dlatego, u progu nadchodzącej wiosny, ulubione desery: Deser Tiramisu, Deser Zabajone oraz Czekoladowo-Orzechowo Trio będą sprzedawane w promocyjnych cenach. Czytaj więcej »
Na antenę telewizji TVN wraca najbardziej znane i kontrowersyjne show – Kuba Wojewódzki. Przed nami dziewiąta edycja programu. W pierwszym tygodniu marca stacja wyemituje pierwszy odcinek nowej serii. Po raz pierwszy w historii programu Kuba Wojewódzki poda swoim gościom jedyną oryginalną Oranżadę Hellena w puszce. Czytaj więcej »
Rozpoczyna się kampania promująca 5 produktów Indykpol: Mięso z indyka na kotlety, Biankę – pierś gotowaną z indyka, Parówki Jedynki, Pasztet dworski oraz Parówki z indyka. Obejmie ona TV (TVP, TVN, TVN7, Polsat, wybrane kanały tematyczne), punkty sprzedaży, prasę oraz Internet. Emisja billboardów sponsorskich potrwa od 1 marca do 5 kwietnia br. Czytaj więcej »
Teraz każdy może zadbać o czystość Tatr. Już na początku marca rusza akcja marki Barefoot Wine, dzięki której kupując wina Barefoot wspieramy akcję Stowarzyszenia Czysta Polska „Czyste Tatry”. Czytaj więcej »
Marka Carlsberg przygotowała limitowaną edycję designerskich opakowań w stylu vintage. Opakowania inspirowane archiwalnymi projektami etykiet marki z przełomu XIX i XX wieku trafią do sklepów na początku marca 2015 r. Ich wprowadzenie na rynek wesprze telewizyjna kampania wizerunkowa. Pojawi się w niej również, po raz pierwszy od 2011 roku, hasło „Carlsberg. Prawdopodobnie... Czytaj więcej »
20 lutego ruszy intensywna kampania reklamowa promująca drożdże i słodkie dekoracje Dr. Oetkera prowadzona równolegle w TV, prasie i Internecie. Czytaj więcej »
16 lutego 2015 roku Wawel rozpoczął nową kampanię reklamową, pod hasłem: „Wawel. Radość wyzwala”. Czytaj więcej »
Wystarczy minimum 400 g owoców i warzyw aby zapewnić 5 porcji zdrowia w ciągu dnia! Czytaj więcej »
Absolutna Harmonia – pod takim hasłem ruszyła nowa akcja konsumencka marki Absolut. Aż 12 tygodni będzie trwać konkurs, w ramach którego marka zapyta swoich fanów czym jest dla nich muzyka. Czytaj więcej »
W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka LION wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Czytaj więcej »
To prawdziwy hit! Jose Mourinho, jeden z najbardziej utytułowanych i charyzmatycznych menedżerów piłkarskich na świecie rozpoczyna współpracę z marką 4MOVE. Portugalski szkoleniowiec będzie sygnował swoim wizerunkiem nową linię napojów 4MOVE – „The best trainers recommend”. Marka 4MOVE jest pierwszym polskim i jednym z nielicznych brandów na świecie, których ambasadorem... Czytaj więcej »
1 lutego 2015 roku na billboardach w wybranych miastach Polski pojawiły się zabawne hasła promujące markę Żywiec w sklepach sieci Żabka i Freshmarket. To wszystko za sprawą rozpoczętego, wspólnego projektu outdoorowego. Akcja potrwa do 28 lutego i będzie skupiona wokół sloganów charakterystycznych dla danego regionu. Czytaj więcej »
Akcja jest skierowana do klientów firmy „MAJONEZY” z Kętrzyna. Zwycięzca zabawy będzie promowany na kanałach informacyjnych marki. – Nie szukamy profesjonalisty, ale kogoś z ikrą i poczuciem humoru – mówi szef marketingu. Czytaj więcej »
„Jednym z naszych głównych celów na ten rok jest wzmocnienie wizerunku firmy Sertop wśród konsumentów detalicznych oraz budowanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi. W tym celu zatrudniliśmy na przełomie 2014 i 2015 roku handlowców, którzy będą nas reprezentować w kontaktach z odbiorcami. Mamy ambicje na to, aby nasze serki topione były obecne w każdym rejonie... Czytaj więcej »
Polski Związek Piłki Nożnej ma przyjemność poinformować, że podpisał umowę sponsorską z producentem wody mineralnej Ustronianka dotyczącą sponsorowania drużyny narodowej. Na mocy umowy firma Ustronianka uzyskała tytuł „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski” i będzie sponsorem drużyny narodowej w trakcie eliminacji EURO 2016 oraz na czas turnieju finałowego... Czytaj więcej »
Już od piątku – 16.01. – w strefie Apres Ski przy hotelu Bania w Białce Tatrzańskiej zagości kultowy smak Ameryki – Wild Turkey® Bourbon. Narciarze i snowboardziści po szaleństwach na stoku będą mogli wieczorem rozgrzać się drinkiem na bazie trunku oraz wygrać atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »
Na rynku pojawiła się nowa marka wśród wafelków impulsowych – Lusette, skierowana do kobiet i mężczyzn, którzy wśród codzienności pragną odrobiny luksusu. Wafelki Lusette to niezwykłe połączenie smaków, dzięki jednostronnej polewie i wyjątkowej kruchości ciemnych płatów waflowych. Na rynek zostaną wprowadzone trzy smaki wafelków o gramaturze 50g – Lusette Mleczne,... Czytaj więcej »
20 października wystartowała silna kampania reklamowa linii Almette Fruit. Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom o owocowej linii w ofercie Almette oraz zainspirowanie do nowych form i okazji konsumpcji puszystego serka. Kampania potrwa do połowy grudnia i odbędzie się w TV i kinie. Czytaj więcej »
Warszawa, 2 stycznia 2015 r. – Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa PepsiCo, której celem jest zainspirowanie konsumentów do tego, by zaskakiwali swoich znajomych oryginalnymi mocktailami na karnawałowych imprezach. Proste miksy o wyjątkowych nazwach, np. Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana czy Anti-Gravity, swoim wyglądem i sposobem podania wywołują... Czytaj więcej »
Wedel po raz kolejny zaskakuje swoich konsumentów, zachęcając ich tym razem do wybierania ulubionych produktów marki. Kampania „Najlepsze od Wedla” to akcja, w której konsumenci będę mieli szansę na wygranie atrakcyjnych nagród, w zamian za oddanie głosu na lubiane przez nich przysmaki na stronie www.wedel.pl oraz ciekawe uzasadnienie swojego wyboru. Czytaj więcej »
Karp od lat króluje na polskich stołach podczas wigilijnego wieczoru. Do 24 grudnia w halach Selgros Cash&Carry można skorzystać z wyjątkowej promocji i za kilogram żywego polskiego karpia najwyższej jakości zapłacić 6,49 złotych netto (6,82 złotych brutto). Czytaj więcej »
Na początku stycznia rozpocznie się Smakomania – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca znaną i lubianą pizzę Guseppe. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej smakomania.com, dostępnej również w wersji mobilnej oraz na Facebookowym profilu Guseppe. Czytaj więcej »
Grupa blogerów kulinarnych została zaproszona do współtworzenia przepisów z wykorzystaniem puszystego sera Almette w ramach zorganizowanego konkursu. Czytaj więcej »
Dlaczego nowy gatunek piwa z żywieckiej rodziny jest szczególnie wymagający do uwarzenia? Na czym polega jego wyjątkowy smak? I kto jest odpowiedzialny za jego recepturę? Odpowiedzi na te wszystkie pytania poznacie już 1 grudnia br. w najnowszym filmie reklamowym Żywca APA zrealizowanym we współpracy z działem Brand Partnership Discovery Media. Zostanie on wyemitowany w największych... Czytaj więcej »
W grudniu rozpocznie się wspólna akcja promocyjna przysmaków OLE! i serów pleśniowych LAZUR. W sklepach pojawią się produkty marek z bookletami zawierającymi karnawałowe przepisy. Czytaj więcej »
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W słoikach 330 g pojawiły się: Kiełki Fasoli Mung, Mix...
To hit wśród słodkości na sezon grillowy! Sprężyste...
To najnowszy smak w portfolio dań instant, który podbija...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...