• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Czwartek, 13 listopada 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady

więcej artykułów

Wywiady

  • VARTA zasila Twój styl życia

    Rozmowa z Zofią Mirską, Trade Marketing Managerem, VARTA...

  • Jawo: szybkie i jakościowe rozwiązania na co dzień

    Emil Dzianok, Dyrektor handlowy i Członek zarządu Jawo...

  • Alkoholowe trendy na Boże Narodzenie

    Tomasz Głoskowski, Dyrektor Generalny Partner Center...

  • KremSer – nowa kategoria sera do smarowania

    Krzysztof Kłos, Wiceprezes ds. handlu i marketingu SM Ryki...

  • Suempol – od rodzinnej firmy do europejskiego lidera w branży łososia

    Historia Suempol to opowieść o odwadze, innowacjach i...

Wiadomości

  • Kto zapłaci za zmiany w podatku cukrowym?

    Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zwraca...

  • Bartłomiej Kieżun ambasadorem North Coast SA

    Bartłomiej Kieżun – dziennikarz kulinarny, autor...

  • Ceny w sklepach rosną wolniej, ale to jeszcze nie koniec podwyżek

    W październiku ceny w sklepach wzrosły średnio o 4,1% rok do...

Z rynku FMCG

  • Kaufland: ponad 5700 przebadanych kobiet i profilaktyka, która trwa cały rok

    Sieć podsumowuje Różowy Październik...

  • Młodzi przedsiębiorcy z Pokolenia Z chcą niezależności, ale cenią bezpieczeństwo

    Żabka, pod szyldem której działa już ponad 10 tys...

  • Radosne święta z Lidl Polska – przygotuj dom na wyjątkowe chwile

    Sezon świąteczny właśnie się zaczyna! Od 13 listopada Lidl...

  • Śliwka Nałęczowska partnerem konkursu Dobry Wzór 2025

    Marka Śliwka Nałęczowska została partnerem kategorii...

  • Czas obalić domowe testy miodu

    Jesienią internet zalewają porady, jak odróżnić prawdziwy...

Auto

  • Początkujący kierowcy pod specjalnym nadzorem

Nowości

  • Limitowana kolekcja pralin Solidarność w świątecznej odsłonie

    Marka Solidarność wprowadziła limitowaną świąteczną...

  • Musztarda o smaku świąt – limitowana nowość od KAMIS

    KAMIS, który od lat jest synonimem wysokiej jakości...

  • Nowość! Musy Kubuś z licencją Pokémon

    Kubuś ponownie łączy siły z Pokémonami! Tym razem w formie...

  • Starbucks wprowadza świąteczny nastrój z nową ofertą

    Właśnie pożegnaliśmy jesienne dynie i dla wszystkich...

  • Wyrazisty duet chrzanu i boczku – jesienna nowość od Hochland

    Gdy dni stają się chłodniejsze, częściej sięgamy po...

Kampanie i Promocje

  • Marka Kozel realizuje kampanię „Fun Pours”

    Marka Kozel realizuje kampanię „Fun Pours” –...

  • Lidl rozpoczyna międzynarodową kampanię świąteczną

    „Opłaca się świętować każdego dnia”...

  • From Poland with love – europejska kampania InPost

    W 2009 roku powstał pierwszy Paczkomat® InPost – co było...

  • Kolej przejść na TY! Tyski Pociąg ponownie rusza w zimową

    Już 16 grudnia marka Tyskie zaprasza na kolejny zimowy kurs...

  • „Kaufland jest FRESZ” - czyli jak pokazać, co to znaczy świeżość

    Co czwarty klient Kauflandu w swoim koszyku zakupowym umieszcza...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.