To już kolejny, m.in. po kampanii „Otręby są trendy” firmy Kupiec, przykład wykorzystania aplikacji Listonic do komunikacji promocji konsumenckich. Kontekst zakupowy Listonic oraz precyzyjne dotarcie do grupy docelowej przekłada się na wysoką efektywność tego medium. Reklama konkursu organizowanego przez markę Kupiec osiągnęła ponadprzeciętne wyniki. Współczynnik klikalności (CTR – Click Through Rate) czterokrotnie przekroczył średnią dla kampanii mobilnych w innych aplikacjach.
„Listonic to bardzo skuteczne narzędzie komunikacji aktywności producentów FMCG. Znakomicie wspiera sprzedaż, w tym promocje i loterie konsumenckie. Kontakt konsumenta z reklamą odbywa się w idealnym momencie, podczas planowania lub realizacji zakupów. Przekaz dociera więc do osób, które realnie zaangażowane są w kupowanie i lepiej reagują na komunikaty związane z produktami FMCG” – mówi Kamil Janiszewski, współtwórca Listonic.
W kampanii Nałęczowianki, oprócz standardowego przekazu zachęcającego do udziału w loterii, wykorzystano przycisk „Dodaj do listy zakupów”, który automatycznie przenosi produkt z reklamy na listę zakupów. Tak skonstruowany przekaz, umożliwia zainteresowanym promocją konsumentom, natychmiastową reakcję na komunikat i jednocześnie szybkie zapisanie produktu na liście zakupów. W tym przypadku na liście zakupów użytkownika Listonic zostanie zapisana „Woda Nałęczowianka 1,5 litra”.
Przyciski „dodaj do listy zakupów” coraz chętniej znajdują zastosowanie nie tylko w kampaniach reklamowych prowadzonych w Listonic, ale też umieszczane są przy produktach na stronach internetowych producentów FMCG (m.in. Frosta, Oshee, Kupiec).
tagi: Nałęczowianka ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...