Drogerie HEBE biorą swoją nazwę od imienia greckiej bogini, w mitologii będącej uosobieniem wiecznego piękna. Koncepcja nowej sieci drogerii opiera się na połączeniu najwyższej jakości obsługi z bardzo przystępnymi cenami. Na jakość obsługi składają się komfortowe warunki zakupów, najlepsze produkty renomowanych producentów oraz służące radą w wielu dziedzinach doświadczone konsultantki.
W drogerii HEBE znajduje się stanowisko do makijażu i stylizacji paznokci, jest ona także przyjazna robiącym zakupy mamom z dziećmi. Pod hasłem „HEBE loves babies" kryje się kącik zabaw dla dzieci, a także możliwość kupienia w jednym miejscu wszystkich rzeczy niezbędnych dla dziecka, od kosmetyków do pielęgnacji najmłodszych, przez pieluszki aż do akcesoriów i produktów spożywczych znanych producentów. Konsultantki wskażą odpowiedni produkt, zaproponują najlepsze rozwiązanie, doradzą także coś na specjalne okazje.
"Drogerie HEBE to kolejny po Biedronce projekt JMD w Polsce. HEBE stanowi unikalne połączenie najwyższych standardów obsługi, marek czołowych producentów i najlepszych cen na rynku. Osoby nabywające kosmetyki i produkty specjalistyczne potrzebują informacji od fachowego personelu i u nas taką informację znajdą" - mówi Pedro Pereira da Silva, Country Manager J.M. Polska.
Jak dodaje Pedro da Silva, projekt drogerii HEBE będzie rozwijany w oparciu o doświadczenia zebrane w pierwszej i kolejnych uruchamianych placówkach HEBE.
W HEBE można znaleźć wszystko, co potrzebne do zadbania o urodę - różnorodność produktów do makijażu, preparatów i akcesoriów do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, mnóstwo płynów, olejków i soli do kąpieli, perfum oraz dezodorantów. Można też dobrać biżuterię oraz kupić rzeczy niezbędne w domu - np. karmę dla zwierząt, dobrą książkę lub kwiaty do dekoracji domu.
Drogeria HEBE w Warszawie będzie czynna 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 - 21.00, w soboty 9.00 - 18.00, a w niedziele 10.00 - 16.00. Zarówno w tej pierwszej placówce, jak i w kolejnych, które będą powstawać, można będzie płacić kartą.
(Maja Święcka)
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...