Frugo w portfolio FoodCare to gwarancja powrotu napoju w postaci doskonale zapamiętanej sprzed lat, spółka słynie bowiem z nowatorskich metod promowania swoich flagowych produktów, innowacyjnych strategii komunikacyjnych oraz skutecznie realizowanych kampanii marketingowych. W rękach specjalistów FoodCare Frugo stanie się alternatywą dla napojów energetyzujących, przeznaczoną dla konsumentów w wieku 14-28 lat. Tak zdefiniowana grupa odbiorców oczekuje od napoju oryginalnego smaku, doskonałego orzeźwienia oraz aspirującej nowoczesnej marki. Wszystko to znajdzie we Frugo.
„Spełniamy obietnicę daną konsumentom i wchodzimy na rynek z nową marką. Wyznaczyliśmy sobie kilka celów, z których jeden jest nadrzędny: chcemy być liderem w kategorii soków. By to osiągnąć, zachowując oryginalną recepturę Frugo nadamy napojowi zupełnie nowy europejski wymiar, przystający do nowoczesnej, prawdziwie społecznościowej marki. To ambitne założenie, ale jesteśmy optymistami, a każdy dzień już zaczynami od >No to Frugo!<" - mówi Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu firmy Foodcare (na zdjęciu).
Reaktywując kultowy napój spółka FoodCare wchodzi w polemikę z tymi, którzy na fali domysłów odnośnie dalszych losów marki ogłosili śmierć pokolenia Frugo. „Pokolenie Frugo nie umarło, ale po prostu dorosło, zaś jego miejsce zajęło kolejne" - dodajeWiesław Włodarski. - „Dla współczesnych młodych ludzi bunt i postawa roszczeniowa będąca celem samym w sobie nie stanowią już istoty działania. Dziś liczy się dobry pomysł na siebie a także ważne jest, w jakiej grupie spędza się wolny czas. Dlatego będziemy dążyć do tego, by oddać Frugo jego młodym konsumentom. Chcemy posłuchać, zobaczyć i przetestować ich pomysły na Frugo, by na tej bazie wspólnie stworzyć produkt, z którym młodzi ludzie będą chcieli się utożsamiać. Dziś się nie buntujemy, dziś współpracujemy. Po prostu dorośliśmy. Wszyscy razem."
(Maja Święcka)
tagi: FoodCare ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...