Nieskategoryzowane

Właściciele się zmieniają, Frugo nigdy!

Wtorek, 12 kwietnia 2011
Spółka FoodCare, właściciel marek Gellwe, Fitella, Tiger, Black, n-gine i 4MOVE przejęła markę Frugo od jej dotychczasowego właściciela, firmy Aflofarm, nabywając tym samym prawa do nazwy napoju, logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych, sloganu reklamowego oraz oryginalnej receptury napoju. 

Frugo w portfolio FoodCare to gwarancja powrotu napoju w postaci doskonale zapamiętanej sprzed lat, spółka słynie bowiem z nowatorskich metod promowania swoich flagowych produktów, innowacyjnych strategii komunikacyjnych oraz skutecznie realizowanych kampanii marketingowych. W rękach specjalistów FoodCare Frugo stanie się alternatywą dla napojów energetyzujących, przeznaczoną dla konsumentów w wieku 14-28 lat. Tak zdefiniowana grupa odbiorców oczekuje od napoju oryginalnego smaku, doskonałego orzeźwienia oraz aspirującej nowoczesnej marki. Wszystko to znajdzie we Frugo.

„Spełniamy obietnicę daną konsumentom i wchodzimy na rynek z nową marką. Wyznaczyliśmy sobie kilka celów, z których jeden jest nadrzędny: chcemy być liderem w kategorii soków. By to osiągnąć, zachowując oryginalną recepturę Frugo nadamy napojowi zupełnie nowy europejski wymiar, przystający do nowoczesnej, prawdziwie społecznościowej marki. To ambitne założenie, ale jesteśmy optymistami, a każdy dzień już zaczynami od >No to Frugo!<" - mówi Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu firmy Foodcare (na zdjęciu).

Reaktywując kultowy napój spółka FoodCare wchodzi w polemikę z tymi, którzy na fali domysłów odnośnie dalszych losów marki ogłosili śmierć pokolenia Frugo. „Pokolenie Frugo nie umarło, ale po prostu dorosło, zaś jego miejsce zajęło kolejne" - dodajeWiesław Włodarski. - „Dla współczesnych młodych ludzi bunt i postawa roszczeniowa będąca celem samym w sobie nie stanowią już istoty działania. Dziś liczy się dobry pomysł na siebie a także ważne jest, w jakiej grupie spędza się wolny czas. Dlatego będziemy dążyć do tego, by oddać Frugo jego młodym konsumentom. Chcemy posłuchać, zobaczyć i przetestować ich pomysły na Frugo, by na tej bazie wspólnie stworzyć produkt, z którym młodzi ludzie będą chcieli się utożsamiać. Dziś się nie buntujemy, dziś współpracujemy. Po prostu dorośliśmy. Wszyscy razem."

(Maja Święcka)

 

tagi: FoodCare ,