Nieskategoryzowane

Modyfikacja logotypu Galerii Przymorze

Poniedziałek, 11 kwietnia 2011
Wraz z końcem marca 2011 r. Galeria Przymorze wprowadziła do materiałów reklamowych zmodyfikowany logotyp. Stopniowo będzie następowała również wymiana logotypu na elewacji Centrum oraz wszelkich nośnikach stałych.

Celem modyfikacji funkcjonującego logotypu Galerii Przymorze jest poprawa jego strony graficznej i wizualnej. W nowym logotypie, który bazuje na liternictwie używanym w poprzedniej wersji, zmieniono kolorystykę napisów oraz dodano niebieskie tło. 

Mamy nadzieje, że wprowadzone zmiany odświeżą i unowocześnią wizerunek Galerii Przymorze. Chcemy, aby nasze Centrum kojarzono jako miejsce, które jest synonimem udanych zakupów oraz aktywnego spędzania czasu. Uniwersalna i prosta forma logotypu sprawia, iż jest ono łatwym do zapamiętania znakiem, który w celach promocyjnych będzie wykorzystywany zarówno w Centrum, jak i na zewnątrz" - mówi Anna Różańska-Baca, Senior Negotiator w firmie King Sturge, która prowadzi rekomercjalizację Galerii Przymorze.

Dzięki wprowadzonym zmianom, Galeria Przymorze zyskała nowoczesny logotyp, który odświeża wizerunek Centrum. Zmodyfikowane logo w pierwszej kolejności pojawi się w materiałach reklamowych przygotowywanych przez Galerię. W późniejszym terminie, etapami wymieniane będzie na elewacji Centrum oraz stałych nośnikach.

(Maja Święcka)

tagi: Galeria Przymorze ,