Celem modyfikacji funkcjonującego logotypu Galerii Przymorze jest poprawa jego strony graficznej i wizualnej. W nowym logotypie, który bazuje na liternictwie używanym w poprzedniej wersji, zmieniono kolorystykę napisów oraz dodano niebieskie tło.
„Mamy nadzieje, że wprowadzone zmiany odświeżą i unowocześnią wizerunek Galerii Przymorze. Chcemy, aby nasze Centrum kojarzono jako miejsce, które jest synonimem udanych zakupów oraz aktywnego spędzania czasu. Uniwersalna i prosta forma logotypu sprawia, iż jest ono łatwym do zapamiętania znakiem, który w celach promocyjnych będzie wykorzystywany zarówno w Centrum, jak i na zewnątrz" - mówi Anna Różańska-Baca, Senior Negotiator w firmie King Sturge, która prowadzi rekomercjalizację Galerii Przymorze.
Dzięki wprowadzonym zmianom, Galeria Przymorze zyskała nowoczesny logotyp, który odświeża wizerunek Centrum. Zmodyfikowane logo w pierwszej kolejności pojawi się w materiałach reklamowych przygotowywanych przez Galerię. W późniejszym terminie, etapami wymieniane będzie na elewacji Centrum oraz stałych nośnikach.
(Maja Święcka)
tagi: Galeria Przymorze ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...