NAVO silnie rozwija ofertę usług logistycznych, które do tej pory świadczyło głównie dla najważniejszych partnerów handlowych, jako strategiczny partner P&G, master distributor home&body care 3M, Electro P&G full service distributor, czy też ogólnopolski dystrybutor Newell Rubbermaid i SC Johnson.
Inspiracją do rozwoju były zmiany na rynku oraz rosnące potrzeby klientów. Wdrożenie działań pozwalających na jak najbardziej kompleksowe ich spełnienie, pozwoliło osiągnąć firmie bardzo wysoką jakość obsługi zamówień klientów potwierdzoną badaniami satysfakcji przeprowadzonymi przez niezależną agencję BCMM. W związku z tym NAVO postanowiło utworzony potencjał wykorzystać i w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych zaoferować na rynku - obok usług sprzedażowych i dystrybucyjnych - usługi logistyczne także innym podmiotom branży FMCG, Farmaceutycznej oraz RTV/AGD. NAVO zapewnia kompleksową obsługę logistyczną, w tym składowanie produktów, ich kompletację, contract-packing (konfekcjonowanie, przepakowywanie produktów w dowolne zestawy promocyjne, foliowanie, etykietowanie, nanoszenie kodów kreskowych i innych oznaczeń) i transport, a także holistyczną obsługę zarządzania materiałami POSM. Wieloletnie doświadczenie i doskonale wyszkolona kadra, a także elastyczne podejście pozwalają na zrealizowanie w tych obszarach każdego projektu.
„Decyzja o inwestowaniu we wzrost jakości otwarła przed nami nowe perspektywy" - mówi Mariusz Latos, Dyrektor Operacyjny NAVO (na zdjęciu) - „Udało nam się osiągnąć bardzo wysoki poziom realizacji zamówień i zoptymalizować wszystkie obszary działania. Mamy doskonale funkcjonujący zespół, który realizuje model działania oparty o 3 nowoczesne centra dystrybucyjne (w Tychach, Gądkach i Nadarzynie) i 17 punktów przeładunkowych. Pracują u nas znakomicie wyszkoleni menedżerowie, specjaliści i pracownicy operacyjni. Posiadamy odpowiednie warunki do systematycznej poprawy jakości usługi logistycznej, a ciągły rozwój i dążenie do perfekcji operacyjnej to jedna z najważniejszych strategii firmy. Dzięki temu możemy zaoferować elastyczne i dynamiczne usługi na najwyższym poziomie w konkurencyjnych cenach."
(Maja Święcka)
tagi: Navo ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...