Firma Hoop Polska, dotychczas skoncentrowana głównie na obsłudze kanału tradycyjnego, reagując na zmiany i trendy na rynku, przesuwające dynamikę sprzedaży do hipermarketów i sklepów dyskontowych , dokonała przemodelowania struktury sprzedaży i portfela produktów, koncentrując się przede wszystkim na najsilniejszych Brandach, które osiągają dobre wyniki sprzedaży, zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym.
Zmianie uległa struktura oraz liczebność działu sprzedaży. W nowej strukturze dużo przejrzyściej są zdefiniowane kompetencje i odpowiedzialności, a mniejszy liczebnie dział sprzedaży odpowiada strukturze klientów, jakich chce obsługiwać spółka, co przyniesie oszczędności w 2011 roku.
Paweł Wolnicki (na zdjęciu) - Dyrektor Sprzedaży Hoop Polska - do roku 2010 pracował w spółce Gellwe, później FoodCare, rozpoczynając pracę od podstawowego stanowiska w dziale sprzedaży. Przez wiele lat był Key Account Managerem odpowiedzialnym za współpracę z międzynarodowymi sieciami handlowymi. W latach 2003-2007 kierował Działem Key Account pełniąc stanowisko National Key Account Managera a później Dyrektora ds. Sieci Handlowych.Kierował Działem Sprzedaży na stanowisku Dyrektora Sprzedaży odpowiadając za ponad 120 osobowy zespół: detal tradycyjny, sieci międzynarodowe i dział Planowania. Od końca roku 2008 pełnił funkcję Vice Prezesa Zarządu, któremu podlegały Działy: Sprzedaży, Operacyjny, Kontroli Jakości i HR.
Wspólnie z zespołem menedżerów i przedstawicieli handlowych doprowadził do zdobycia pozycji lidera wartościowego napoju Tiger Energy Drink na rynku polskim (jedyny na świecie przypadek gdzie Red Bull utracił pozycję lidera) oraz sukcesu wprowadzenia marki Fitella. Jest jednym z członków założycieli Polskiego Towarzystwa Zarządzania Sprzedażą oraz dyplomowanym trenerem sprzedaży FMCG. W biznesie ceni budowanie relacji przyszłości ze swoimi klientami, transparentność warunków współpracy oraz pracę zespołową.
Adam Frajtak, z wykształcenia ekonomista ze specjalnością Zarządzanie. W branży FMCG od 1994 roku zaczynał karierę na pozycji wholesales representative, poprzez stanowiska: regionalny kierownik sprzedaży, dyrektor sprzedaży, dyrektor rozwoju firmy do obecnego stanowiska Dyrektora Sprzedaży Tradycyjnej w Hoop Polska. Zarządzał sprzedażą w kanale tradycyjnym, nowoczesnym oraz w HoReCa w Polsce w Czechach i na Słowacji. Miał okazję pracować zarówno po stronie producenta, jak
i dystrybutora.
Marcin Skowron, Łodzianin, absolwent Wydziału Ekonometrii na Uniwersytecie Łódzkim. Posiada duże doświadczenie w branży FMCG, w międzynarodowych firmach, w większości napojowych. Zaczynał jako kierownik ds rozwoju rynku Horeca, potem był kierownikiem regionu w Pepsi w latach 1998-2000. W latach 2001-2006 pracował w Zywiec Zdrój SA. gdzie pełnił funkcję dyrektora regionu, następnie budował od podstaw dział kluczowych klientów na stanowisku National Key Account Manager. W latach 2006-2008 pracowal w Nestle Waters, jako Modern Trade Channel Manager, a potem Dyrektor Sprzedaży. Zanim dołączył do zespołu Hoop Polska w listopadzie 2010, był Dyrektorem ds Kluczowych Klientów w firmie Polskie Zdroje, gdzie zajmował się Cisowianką. Według Marcina Skowrona gwarantem sukcesu jest właściwie dobrany i dobrze funkcjonujący zespół.
(Maja Święcka)
tagi: Hoop Polska ,
ID Logistics, europejski lider logistyki kontraktowej...
W 2023 roku GK Gobarto wypracowała ponad 182 mln zł zysku...
Polacy myślą o gospodarce z coraz większym optymizmem, choć...
Ich postulatom towarzyszy jednak szereg mitów...
Prawie 1/3 inwestycji jest finansowana leasingiem...
Według danych udostępnionych przez ZUS, na koniec 2023 roku...
Autorzy raportu, podsumowując zebrane dane, biją na alarm...
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...