Nowa etykieta ma na celu usprawnienie komunikacji z klientem, a także wyróżnienie produktu na tle konkurencji.
Etykieta w przejrzysty i czytelny sposób informuje o bogatym składzie napoju. Nowe rozwiązania graficzne zapewniają łatwe odnalezienie niezbędnych informacji na temat zawartości poszczególnych witamin i minerałów w Plusssz Up, a także jaki stanowią one procent dziennego zapotrzebowania człowieka na poszczególne składniki.
Na etykiecie została również podkreślona szybka przyswajalność hydrowitamin, które zapewniają błyskawiczne wzmocnienie organizmu i poprawę samopoczucia. Wyraźnie widoczna jest także wersja smakowa produktu: Plusssz Up Minerały (grapefruit), Plusssz Up Magnez (citron) lub Plusssz Up Guarana (granat). Na opakowaniu konsumenci znajdą informacje o naturalnych barwnikach wykorzystanych do produkcji napoju, a także o ekologicznym aspekcie opakowania.
Obecny, bardziej stonowany kolorystycznie, a zarazem nowoczesny layout Plusssz Up przyciąga uwagę klienta i wyróżnia produkt na sklepowej półce.
(Maja Święcka)
tagi: Plusssz ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...