Nowości

Plusssz Up zmienia oblicze

Poniedziałek, 11 października 2010
Nowoczesny design, przejrzystość informacji, a także wyeksponowanie w produkcie zawartości witamin i minerałów cechują nową etykietę, którą zostały teraz opatrzone napoje Plusssz Up. Na zlecenie marki przeprowadzono badania, na podstawie których dostosowano etykietę do oczekiwań i potrzeb klientów. Butelka w nowej osłonie jest bardziej widoczna i wyraźnie wyróżnia się spośród innych opakowań.

Nowa etykieta ma na celu usprawnienie komunikacji z klientem, a także wyróżnienie produktu na tle konkurencji.

Etykieta w przejrzysty i czytelny sposób informuje o bogatym składzie napoju. Nowe rozwiązania graficzne zapewniają łatwe odnalezienie niezbędnych informacji na temat zawartości poszczególnych witamin i minerałów w Plusssz Up, a także jaki stanowią one procent dziennego zapotrzebowania człowieka na poszczególne składniki.

Na etykiecie została również podkreślona szybka przyswajalność hydrowitamin, które zapewniają błyskawiczne wzmocnienie organizmu i poprawę samopoczucia. Wyraźnie widoczna jest także wersja smakowa produktu: Plusssz Up Minerały (grapefruit), Plusssz Up Magnez (citron) lub Plusssz Up Guarana (granat). Na opakowaniu konsumenci znajdą informacje o naturalnych barwnikach wykorzystanych do produkcji napoju, a także o ekologicznym aspekcie opakowania.

Obecny, bardziej stonowany kolorystycznie, a zarazem nowoczesny layout Plusssz Up przyciąga uwagę klienta i wyróżnia produkt na sklepowej półce.

(Maja Święcka)

tagi: Plusssz ,