Kampanie i Promocje

Paluszki Lubella w szklance? Klasa!

Poniedziałek, 03 listopada 2025
Lubella ruszyła z kampanią, która przypomina o prostych przyjemnościach, znanych i lubianych od lat. „Paluszki Lubella w szklance? Klasa!” – to hasło, które nawiązuje do kultowego sposobu podania chrupiących paluszków, obecnego w polskich domach od pokoleń.
Lubella przypomina o swoim kultowym produkcie – Paluszkach Lubella. Paluszki od lat są częścią bogatego portfolio marki - nadszedł czas, aby światła reflektorów skupiły się właśnie na nich. W kampanii pod hasłem „Paluszki Lubella w szklance? Klasa!”, marka odwołuje się do nostalgii i dobrze znanego zwyczaju – podawania paluszków w szklance. Bo przecież Paluszki Lubella to klasa sama w sobie!

W kampanii „Paluszki Lubella w szklance? Klasa!” marka stawia na kreatywne działania promocyjne, które angażują i zaskakują. Lubella przypomina, że paluszki to przede wszystkim smak pełen tradycji, który zasługuje na swoje wyjątkowe miejsce na stole – a najlepiej – w kultowej szklance! 

Kulminacją działań było wyjątkowe wydarzenie – 24 października przy nowo powstałym muralu na ul. Drewnianej w Warszawie, pojawił się paluszkomat – interaktywna maszyna vendingowa, która po zeskanowaniu szklanki wydawała paczkę Paluszków Lubella. To wydarzenie doskonale pokazuje jak tradycja łączy się z nowoczesnością. 

Kampanię wspierają influencerzy, którzy w stylowy i zabawny sposób pokazują, że klasyka jest zawsze aktualna, Paluszki Lubella w szklance to po prostu klasa! 

Lubella zaprasza do wspólnego celebrowania prostych przyjemności z pysznymi i chrupiącymi paluszkami Lubella.

Agencja: Feeders



Źródło: Maspex 
Fot: mat. prasowe





tagi: Paluszki Lubella , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze , Maspex ,