Kampanie i Promocje

Nowa kampania marki Serenada

Czwartek, 23 października 2025
Marka Serenada – przekonana, że można szerzyć dobro i tworzyć lepszy świat – ruszyła z nową kampanią „Podziel się SERdecznością!”.
Wykorzystując potęgę TV, internetu czy outdooru pokaże, jak piękna i niepowtarzalna jest SERdeczność, która łączy ludzi. Dodatkowo produkty marki Serenada będą obecne w popularnych programach telewizyjnych, podkreślając, że dobro można szerzyć na różne sposoby. To właśnie w tym medialnym przekazie chce wzbudzić emocje i przypomnieć, że w dzisiejszym świecie małe gesty mają moc zmieniania codziennej rzeczywistości. Bo SERdeczność jest w nas i czeka, by ją podzielić!




tagi: kampania , Serenada , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,