Innovation Day to wyjątkowe wydarzenie B2B odbywające się od 2019 roku, poświęcone innowacyjności w sektorze FMCG i Retailu.
Pierwsza część wydarzenia - Konferencja "Innovations. AI-Powered Impact", odbywa się w formie paneli dyskusyjnych, wystąpień eksperckich i prezentacji poświęconych innowacyjności w sektorze spożywczym, retailu i dystrybucji. Prowadzą je eksperci i praktycy, skupiając się na nowych technologiach, innowacyjnych produktach FMCG, nowoczesnym retailu, łańcuchu dostaw, czy opakowaniach. Podczas konferencji poznamy trendy w sektorze spożywczym, unikalne produkty i nowoczesne rozwiązania handlowe. Dowiemy się też jaka jest rola innowacji w rozwoju polskiego i światowego retailu.
A wszystko to wsparte przez AI.
Agenda: https://innovation-day.pl/
Zapisy na konferencję: https://innovation-day.pl/bilety/
Druga część wydarzenia to wieczorna Gala, podczas której nastąpi ogłoszenie wyników konkursu Złote Innowacje FMCG & Retail 2025. Jest to największy na polskim rynku konkurs konsumencki, wyłaniający najbardziej innowacyjne produkty FMCG i rozwiązania retail. Nagradzane są produkty i usługi, które w ostatnim roku rewolucjonizowały podejście do zakupów, uatrakcyjniały rynek spożywczy czy poprzez innowacyjność bezpośrednio wpływały na zachowania konsumentów.
Organizatorem wydarzenia jest redakcja miesięcznika Hurt & Detal.
tagi: innovation day , konferencja , gala , złote innowacje ,
Kto zapłaci za zmiany w podatku cukrowym? Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zwraca...
Bartłomiej Kieżun ambasadorem North Coast SABartłomiej Kieżun – dziennikarz kulinarny, autor...
Ceny w sklepach rosną wolniej, ale to jeszcze nie koniec podwyżekW październiku ceny w sklepach wzrosły średnio o 4,1% rok do...
Od 2026 wzrośnie limit zwolnienia z podatku VATPrzedsiębiorcy, których wartość sprzedaży w 2025 roku...
Estoński program e-rezydencji przyciągnął już ponad 130 tysięcy przedsiębiorcówPonad 2,6 tys. to Polacy...
Już prawie co siódma mała firma w Polsce jest własnością obcokrajowców, głównie UkraińcówW ciągu trzech pierwszych kwartałów roku obcokrajowcy...
Firmy mierzą się z rosnącymi wymogami środowiskowymiWdrażanie ich jest coraz bardziej kosztochłonne...
Pokolenie Z bardziej niż inne ceni work–life balanceBlisko 80 proc. przedstawicieli pokolenia Z wymienia...