Z rynku FMCG

Pierwsze placówki z nagrodami w akcji Szkoły Pełne Talentów

Poniedziałek, 06 października 2025
Refleks, współpraca i zaangażowanie całej społeczności szkolnej przesądziły o zwycięstwie w konkursie towarzyszącym czwartej edycji akcji „Szkoły Pełne Talentów” organizowanej przez Lidl Polska. Najszybsze placówki, które jako pierwsze przekroczyły wyznaczony próg liczby zarejestrowanych Talenciaków, otrzymały atrakcyjne nagrody – od zestawów puf po kompletne wyposażenie klasy.
Akcja „Szkoły Pełne Talentów” pozwala szkołom z całego kraju zdobywać nowoczesny sprzęt edukacyjny. Klienci sieci, robiąc zakupy za minimum 50 zł i kupując przynajmniej jeden owoc lub warzywo, otrzymują specjalne vouchery – Talenciaki. Mogą je następnie przekazać wybranej placówce, skanując kod QR, wpisując go online na stronie www.lidl.pl/szkoly albo wrzucając Talenciaka do pudełka w szkole.

W czwartej edycji klienci Lidl Polska przekazali już ponad 6 mln Talenciaków, a szkoły zamówiły pierwsze nagrody – łącznie 72. Zgłosiło się już przeszło 9000 szkół, co stanowi prawie jedną trzecią wszystkich placówek w Polsce i więcej niż w tym samym okresie w ubiegłym roku. W poprzednich edycjach akcji, dzięki wsparciu klientów, szkoły otrzymały łącznie 78 mln Talenciaków i 92 tys. nagród o wartości ponad 50 mln zł. Nowością w tym roku jest Skarbona Talenciaków, dzięki której wsparcie trafia również do szkół z najbiedniejszych gmin w Polsce.

— Udział w konkursie "Szkoły Pełne Talentów", organizowanym przez Lidl Polska, integruje całą społeczność naszej placówki. Talenciaki zbierają pracownicy szkoły oraz nasi uczniowie i ich rodzice. Proste zasady konkursu oraz atrakcyjne nagrody przydatne w naszej pracy z uczniami skłoniły nas, po raz kolejny, do udziału. Jesteśmy aktywni w poszukiwaniu talentów w naszej szkole, dlatego cieszymy się, że jesteśmy również wśród najbardziej aktywnych szkół w konkursie — komentuje Marek Wróbel, dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu, jednej ze szkół nagrodzonej w konkursie akcji „Szkoły Pełne Talentów”.

Wyniki konkursu prezentują się następująco: 

- 1000 Talenciaków - pierwsze 20 szkół otrzymało zestaw 6 kolorowych puf, które urozmaicą przestrzeń wspólną i klasy. 
- 3000 Talenciaków - pierwsze 10 szkół wygrało Zestaw Inteligentna Klasa: nowoczesne narzędzie edukacyjne, które poprzez elementy grywalizacji wspiera naukę i integrację uczniów. 
- 6000 Talenciaków - aż 3 szkoły zdobyły kompletne wyposażenie klasy, które wzbogaci codzienne lekcje i zapewni uczniom nowoczesne warunki do nauki.

Zwycięzcy: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Ewy Krauze w Piasecznie, Szkoła Podstawowa nr 35 im. Jarosława Dąbrowskiego w Bydgoszczy, Szkoła Podstawowa Nr 3 W Choszcznie 

Pełna lista zwycięzców dostępna jest na stronie programu - https://www.lidl.pl/c/spt-konkurs-dla-szkol/s10053462

— Z ogromną radością przystąpiliśmy do akcji Lidl Polska – Szkoły Pełne Talentów, bo od razu dostrzegliśmy jej ogromną wartość dla dzieci i całej społeczności. Największe wrażenie zrobiło na nas to, jak wiele osób włączyło się w zbieranie Talenciaków – od uczniów i rodziców, po babcie, dziadków i sąsiadów. Ta wspólna inicjatywa zintegrowała nasze środowisko wokół szkoły, a nagrody, które otrzymamy, pozwolą nam wzbogacić zajęcia i stworzyć jeszcze lepsze warunki do nauki i rozwijania pasji uczniów — mówi Pani Ilona Czernik, dyrektor Szkoły Podstawowej im. Bronisława Malinowskiego w Bystrzycy.

Akcja „Szkoły Pełne Talentów” potrwa do 16 listopada 2025 r. - wciąż więc jest czas, by wspólnie rozwijać talenty najmłodszych i pomóc placówkom zdobywać wartościowy sprzęt. Szkoły mogą rejestrować się przez cały czas trwania akcji. 

Dołącz do akcji i wspieraj swoją szkołę - każdy Talenciak ma znaczenie!




Źródło: Komunikacja Plus
Fot: mat. prasowe





tagi: Lidl Polska , Szkoły Pełne Talentów , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,