tagi: kampania , Lubella , Łowicz , Grupa Maspex , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Kto zapłaci za zmiany w podatku cukrowym? Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zwraca...
Bartłomiej Kieżun ambasadorem North Coast SABartłomiej Kieżun – dziennikarz kulinarny, autor...
Ceny w sklepach rosną wolniej, ale to jeszcze nie koniec podwyżekW październiku ceny w sklepach wzrosły średnio o 4,1% rok do...
Od 2026 wzrośnie limit zwolnienia z podatku VATPrzedsiębiorcy, których wartość sprzedaży w 2025 roku...
Estoński program e-rezydencji przyciągnął już ponad 130 tysięcy przedsiębiorcówPonad 2,6 tys. to Polacy...
Już prawie co siódma mała firma w Polsce jest własnością obcokrajowców, głównie UkraińcówW ciągu trzech pierwszych kwartałów roku obcokrajowcy...
Firmy mierzą się z rosnącymi wymogami środowiskowymiWdrażanie ich jest coraz bardziej kosztochłonne...
Pokolenie Z bardziej niż inne ceni work–life balanceBlisko 80 proc. przedstawicieli pokolenia Z wymienia...