Z rynku FMCG

Carrefour nawiązuje ogólnopolską współpracę z Uber Eats

Piątek, 29 listopada 2024
Carrefour ogłasza rozpoczęcie współpracy w Polsce z Uber Eats, globalną platformą dostaw jedzenia i produktów codziennego użytku. Na pierwszym etapie projektu obejmującym 17 polskich miast, klienci tej platformy będą mogli skorzystać w swojej aplikacji z bogatej oferty ponad 15.000 produktów, dostępnych do zamówienia z 40 sklepów sieci w Polsce.
W ramach współpracy z Uber Eats w Polsce, Carrefour umożliwi klientom dostęp do szerokiego asortymentu ponad 15.000 produktów z wygodną dostawą prosto pod drzwi. W ofercie aplikacji znajdą się zarówno produkty spożywcze, jak również chemia gospodarcza, kosmetyki oraz produkty z kategorii non-food, w tym produkty sezonowe np. zabawki, które dostępne będą jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia. Co warte podkreślenia, produkty kupowane w aplikacji będą dostępne w takich samych cenach jak w sklepie internetowym carrefour.pl.

- Cieszymy się, że współpraca z siecią Carrefour rozpoczyna się w tak szczególnym okresie w roku. Wygoda i szybkość zakupów z dostawą, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, są kluczowe dla naszych klientów. Tym samym odpowiadamy na potrzeby dostaw artykułów niekoniecznie pierwszej potrzeby, takich jak choćby zabawki, w ciągu kilkudziesięciu minut. To nowość na rynku - mówi Michał Dubisz, General Manager Uber Eats w Polsce.

Współpracę Carrefour oraz Uber Eats wyróżnia w pełni automatyczne zarządzanie asortymentem. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient będzie miał dostęp do szerokiej oferty Carrefour już na poziomie aplikacji. Tak jak w pozostałych kanałach sprzedaży online, dostępność produktów w aplikacji powiązana będzie z lokalizacją sklepu oraz na bieżąco aktualizowana, m.in. o nowe produkty.

- Rozpoczęcie współpracy z Uber Eats jest dla nas strategiczną inwestycją w zwiększenie zasięgu naszej sprzedaży internetowej. Dzięki temu partnerstwu będziemy w stanie dotrzeć do nowych grup odbiorców i zapewnić im wygodę codziennych zakupów z wygodną i szybką dostawą do domu. Cieszymy się, że możemy w ten sposób odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej szukają nowoczesnych opcji zakupowych. Jest to już trzecie istotne wdrożenie w tym roku, które realizujemy wspólnie z naszymi partnerami. Dzięki sprawdzonym procedurom i wysokiej efektywności operacyjnej nasz zespół jest w pełni gotowy na obsługę rosnącej liczby zamówień internetowych, zarówno w naszych sklepach jak i magazynach. Cieszymy się, że możemy zapewnić naszym klientom jeszcze szybszy i wygodniejszy dostęp do produktów, utrzymując przy tym najwyższy standard obsługi — mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.

Sam proces zamawiania zakupów przez aplikację jest prosty i intuicyjny. Klient wybiera sklep na poziomie aplikacji, dodaje wybrane produkty do koszyka, płaci i czeka na dostawę. Dla subskrybentów Uber One, dostawa zakupów z sieci Carrefour jest bezpłatna.

Carrefour Polska inwestując w rozwój swojej sprzedaży internetowej, skupia się na otwieraniu własnych sklepów internetowych w kolejnych polskich miastach, a także na nawiązywaniu współpracy z zewnętrznymi partnerami. Uber Eats to kolejny z liderów rynkowych, który zaoferuje produkty spożywcze swoim klientom na polskim rynku, a Carrefour jest pierwszą dużą siecią sklepów, która dołączyła do oferty tej aplikacji.



Źródło: Carrefour
Fot: mat. prasowe


tagi: Carrefour Polska , Uber Eats , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,