Jest to XIII edycja konkursu organizowanego przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu.
Celem konkursu jest promocja najlepszych zdaniem konsumentów produktów dostępnych w Polsce. Prawo do odznaczania tym godłem wyróżnionych wyrobów przyznawane jest przedsiębiorstwom, których produkty uzyskały największą liczbę głosów oddanych przez konsumentów.
Konsumenci wskazywali produkty najlepsze ze względu na jakość oraz walory smakowe.
(Monika Dawiec)
tagi: Lidl ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...