W założeniu, opakowania Turka Puszystego powinny przemawiać przede wszystkim do ceniących tradycyjny design polskich rodzin.
Z naszych analiz wynikało, że należy jednak jeszcze mocniej podkreślić apetyczność packshotu produktu oraz poprawić czytelność poszczególnych smaków.
Wyrazistemu rozróżnieniu wariantów posłużyły dystynktywne panele kolorystyczne, a także uwidocznienie deskryptorów smaku. Wrażenie apetyczności uzyskano za pomocą dużych, smakowitych zdjęć kanapek z dużą ilością serka.
Poza przeprojektowaniem 3 istniejących opakowań, SaltPepper Brand Design zaprojektowała także 2 nowe smaki Turka - „z chrzanem" i „z rzodkiewką".
(Monika Dawiec)
tagi: Turek ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...