Prezentacje poprowadzą konsultanci iComarch24 oraz eksperci z zakresu tworzenia sklepów internetowych. Przedstawią oni najważniejsze cechy, jakie powinien posiadać skuteczny e-sklep, możliwości jego bezpłatnej promocji, a także sposoby na zautomatyzowanie obsługi zamówień.
Omówione zostaną także kwestie tworzenia odpowiedniej szaty graficznej oraz efektywne techniki pozycjonowania w wyszukiwarce Google.
„Pojęcie handlu wchodzi w zupełnie nowy - elektroniczny wymiar. Prężnie rozwijający się Internet powoduje dynamiczny wzrost rynku e-commerce, w szczególności sprzedaży poprzez sklepy internetowe. Dokonywanie zakupów w sieci cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Blisko 50 proc. e-klientów deklaruje, iż dokonuje zakupów przez Internet przynajmniej kilka razy w roku, a jedna piąta z nich nawet kilka razy w miesiącu" - mówi Paweł Regiec, Dyrektor Sprzedaży iComarch24.
Ogromny potencjał e-commerce, odpowiednia wiedza na temat dostępnych narzędzi sprzedaży internetowej oraz ich wykorzystania, brak znaczących barier rozpoczęcia działalności handlowej w Internecie to kluczowe aspekty w osiągnięciu konkurencyjnej pozycji na tym rynku, a w efekcie wzrost wyników sprzedaży.
Udział w konferencji jest bezpłatny i możliwy z każdego miejsca, z dostępem do Internetu - aby na żywo uczestniczyć w webinarium, należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na http://www.dodaje.comarch.pl/.
(Monika Dawiec)
tagi: Comarch ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...