Konkurs ECU Sustainability Awards jest adresowany do dostawców rozwiązań oferujących innowacyjne usługi lub technologie pomagające producentom i sprzedawcom zwiększać ich zrównoważony rozwój, producentów FMCG zaangażowanych w wytwarzanie towarów tak samo dobrych dla planety, jak i konsumenta oraz dla detalistów, którzy na nowo definiują doświadczenia zakupowe dzięki zrównoważonym praktykom. W konkursie oceniane będą kompleksowe strategie i konkretne projekty, dotyczące zarządzania środowiskowego, wydajności ekonomicznej i solidarności społecznej. Udział w nim jest szansą na podniesienie poziomu znajomości marki jako lidera zrównoważonego rozwoju, zdobycia bądź poszerzenia ekskluzywnej sieci kontaktów z ekspertami branży oraz zwiększenia widoczności swoich działań na arenie międzynarodowej.
Henkel Sustainability Awards for Retail
Czwarty raz patronem jednej z kategorii jest firma Henkel, której przedstawiciele wręczą Henkel Sustainability Awards for Retail. To nagroda za wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju w sektorze handlu detalicznego. Firma Henkel, jako lider zrównoważonego rozwoju, chce być pionierem nowych rozwiązań, a równocześnie zarządzać biznesem w sposób odpowiedzialny i dbać o sukces ekonomiczny przedsiębiorstwa. Takie podejście charakteryzuje wszystkie nasze działania, wzdłuż całego łańcucha wartości. Jestem szczęśliwy i dumny, że możemy być partnerem nagrody zrównoważonego rozwoju dla sieci handlowych w Polsce, ponieważ idea ta jest bardzo bliska mojemu sercu. Już nie mogę się doczekać wspólnego świętowania ze zwycięzcami podczas European Circular Retail Congress 9 kwietnia – mówi Kiril Marinov, dyrektor zarządzający działu Henkel Consumer Brands.
Udział w konkursie ECU Sustainability Awards jest całkowicie bezpłatny dla wszystkich kategorii, co gwarantuje brak barier w prezentowaniu swoich inicjatyw w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wszystkie niezbędne do zgłoszenia informacje można znaleźć na stronie: www.ecu-sustainability-awards.com.
tagi: Henkel , Retail , Sustainability Awards ,
Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska, podsumowuje...
Z raportu UCE RESEARCH i Grupy Offerista, wiadomo, ile...
Sieci handlowe lekko wyhamowały. Dynamika wzrostu cen wciąż...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Szara strefa na rynku...
Kontrowersyjna wrzutka legislacyjna...
Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące...