To wydarzenie społeczno-kulturalne, które łączy świat biznesu, kultury, mediów i pasji. Celem eventu jest budowanie kultury wina w Polsce, zacieśnianie więzi z międzynarodowym środowiskiem winiarskim, wymiana doświadczeń, budowanie długofalowych relacji oraz edukacja.
Gośćmi wydarzenia od pierwszej edycji są przedstawiciele uznanych w świecie winiarni, miłośnicy i pasjonaci wina, reprezentanci największych sieci handlowych, właściciele i pracownicy punktów detalicznych, przedstawiciele świata mediów oraz organizacji winiarskich.
Festiwal Wina to możliwość spotkania ciekawych osobowości, wymiany doświadczeń i zdobycia nowej wiedzy. Na zaproszonych gości czekają strefy z winami z różnych zakątków świata. Oprócz degustacji ciekawych pozycji z portfolio TiM S.A. uczestnicy odkrywają smak win niedostępnych na polskim rynku. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia po raz pierwszy zaprezentowana zostanie sekcja z personalizowanymi etykietami na wina, winietkami, opakowaniami prezentowymi, zestawami na każdą okazję.
Na szczególną uwagę zasługiwać będzie strefa e-TiM, prezentująca nowy, intuicyjny portal sprzedaży wina dla branży retail. A to nie koniec niespodzianek. Naszym gościom oferujemy panele szkoleniowo-degustacyjne prowadzone przez wybitnych sommelierów należących do Stowarzyszenia Sommelierów Polskich oraz reprezentantów wielokrotnie nagradzanych winiarni.
tagi: TiM , wino , międzynarodowy festiwal wina ,
DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów...
Polacy, którzy będą grillować w długi weekend, przeważnie...
W marcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...