Z rynku FMCG

Nasza Stokrotka najlepszym programem lojalnościowym

Czwartek, 27 kwietnia 2023
Jaki jest klucz do sukcesu programu lojalnościowego? Aplikacja Nasza Stokrotka pokazuje, że jej twórcom udało się stworzyć rozwiązanie, które cieszy się uznaniem zarówno klientów, jak i ekspertów. Z możliwości aplikacji korzysta już ponad 1,5 mln użytkowników. Ponadto Nasza Stokrotka została uznana za najlepszy program lojalnościowy w branży retail.
Aplikacja Stokrotki w konkursie LOYALTY HEROES wygrała w kategorii THE BEST LOYALTY PROGRAM IN RETAIL. Celem wydarzenia było wyłonienie i uhonorowanie najlepszych projektów w zakresie działań lojalnościowych, które miały miejsce w Polsce w 2022 roku. Nagrody przyznane zostały przez jury, składające się z ekspertów rynku ds. zarządzania relacjami i budowania lojalności.

– Nasza Stokrotka umożliwia uczestnictwo w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków, które można następnie wymieniać na produkty w wyjątkowo niskich cenach. Dzięki wprowadzeniu rozwiązania, które daje użytkownikom wiele konkretnych korzyści, aplikacja cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Liczba osób korzystających z Naszej Stokrotki w czasie zakupów pokazuje, że dobrze odpowiada ona na oczekiwania klientów. Cieszymy się, że nasze rozwiązanie jest doceniane również poprzez branżowe wyróżnienia – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Warto dodać, że aplikacja Nasza Stokrotka została nagrodzona także podczas tegorocznej edycji Mobile Trends Awards. W tym konkursie wyróżnienia przyznawane są firmom, które z sukcesem posługują się w swoich projektach rozwiązaniami mobilnymi. Aplikacja Stokrotki okazała się najlepsza w kategorii M-COMMERCE – LOJALNOŚĆ. Zdobyła także główną nagrodę kapituły konkursowej. W tym specjalnym zestawieniu, wyróżniającym najlepsze projekty spośród wszystkich nominowanych, Stokrotka zdobyła trzecie miejsce.

Nasza Stokrotka została udostępniona w marcu 2022 roku. Od początku cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony klientów i ich wysokimi ocenami. W marcu tego roku na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych1.



Źródło: ROmedia




1  Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w marcu 2023 r.


tagi: Nasza Stokrotka , programem lojalnościowy , ,