Wiadomości

MLEKOVITA Podlaską Marką

Piątek, 21 kwietnia 2023
W czwartek 20 kwietnia 2023 r. podczas uroczystej gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej Mlekovita została uhonorowana prestiżowym tytułem Podlaska Marka. Nagroda przyznawana jest firmom i organizacjom, które wyróżniają się w regionie i promują go w kraju i za granicą.
Podlaska Marka to najstarsza i najważniejsza nagroda gospodarcza województwa podlaskiego, plebiscyt organizowany nieprzerwanie od 2004 r. przez Marszałka Województwa Podlaskiego. Nagradzane są w nim te produkty, firmy, inicjatywy i organizacje, które dzięki obecności na rynku, wysokiej jakości i unikatowym walorom wytwarzanych produktów, przyczyniają się do promocji regionu w kraju i poza jego granicami. W 19. edycji konkursu spośród 350 kandydatów do udziału w finale nominowano 29. Statuetkę Podlaskiej Marki 2022 przyznawano w dziesięciu kategoriach – bezkonkurencyjna w prestiżowej kategorii „Biznes” okazała się marka MLEKOVITA.

– Uhonorowanie tytułem Podlaskiej Marki 2022 jest niejako zwieńczeniem naszych obchodów 30-lecia marki Mlekovita. W ubiegłym roku świętowaliśmy bowiem szczególny jubileusz – minęło dokładnie trzy dekady od momentu, gdy opracowałem logo i nadałem firmie nazwę, które wówczas odróżniły naszą spółdzielnię z szeregu wielu podobnych, lokalnych OSM-ów, a dziś to już marka znana na całym świecie – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński. – Jednak mimo osiągnięcia statusu globalnej marki, jaką obecnie jest Mlekovita, ważne dla nas są też jej korzenie – to, skąd się wywodzą oferowane przez nas produkty. A to właśnie tu, na Podlasiu, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej ma swoją centralę. I to stąd czuwa nada najwyższą jakością produktów wytwarzanych we wszystkich zakładach produktów, i stąd też planuje dalszą ekspansję marki Mlekovita, będąc ambasadorem Podlasia nie tylko w Polsce, ale i 167 krajach świata, do których obecnie eksportujemy nasze wyroby. W ten sposób wraz z Mlekovitą i dzięki Mlekovicie Podlaskie może podbijać cały świat – podkreśla.

Tytuł Podlaskiej Marki to już drugie tego typu wyróżnienie dla największej grupy mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej w tym roku. W lutym analogiczny plebiscyt rozstrzygnęły władze województwa lubelskiego, przyznając Mlekovicie zastrzeżony znak towarowy Marki Regionalnej „Lubelskie” (na terenie województwa lubelskiego zlokalizowane są 3 oddziały Grupy Mekovita: w Białej Podlaskiej, Tomaszowie Lubelskim i Łaszczowie). Obie nagrody są symbolem jakości, innowacyjności i biznesu społecznie odpowiedzialnego. To też uhonorowanie działań firmy Mlekovita, która jako firma globalna jest znana na całym świecie, ale nie zapomina o lokalnej tradycji wyrobów mleczarskich.



Źródło: Mlekovita
Fot: mat. prasowe




tagi: MLEKOVITA , Podlaska Marka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,