Technologia

Nasza Stokrotka wśród najlepszych aplikacji mobilnych

Wtorek, 04 kwietnia 2023
Aplikacja Nasza Stokrotka otrzymała dwie nagrody podczas tegorocznej edycji Mobile Trends Awards. Są to prestiżowe wyróżnienia przyznawane co roku firmom, które z sukcesem posługują się w swoich projektach rozwiązaniami mobilnymi.
Aplikacja Stokrotki okazała się najlepsza w kategorii: M-COMMERCE – LOJALNOŚĆ. Zdobyła także główną nagrodę kapituły konkursowej. W tym specjalnym zestawieniu, wyróżniającym najlepsze projekty spośród wszystkich nominowanych, Stokrotka zdobyła trzecie miejsce.

– Cieszymy się bardzo z tych cennych wyróżnień. Staraliśmy się, aby aplikacja trafiła w oczekiwania klientów, stwarzając wiele możliwości korzystania z tańszych zakupów. Z informacji, które otrzymujemy, wynika, że użytkownicy bardzo wysoko oceniają oferty dostępne z aplikacją i jej funkcjonalność. Podkreślają również, że Nasza Stokrotka pozwala na uczestniczenie w programie lojalnościowym, który daje konkretne korzyści – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Aplikacja Stokrotki została udostępniona w marcu 2022 roku. Od początku cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony klientów i ich wysokimi ocenami. W marcu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych . Po roku obecności na rynku aplikacja ma już ponad 1,5 miliona użytkowników.

Korzystając z Naszej Stokrotki, zyskuje się dostęp do produktów objętych specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi, a także kuponów jednorazowych pozwalających na tańszy zakup wybranych artykułów. Aplikacja umożliwia też uczestniczenie w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków, które można następnie wymieniać na produkty w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz.

W stokrotkowej aplikacji dostępne są także gazetki promocyjne w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów. Istnieje też możliwość zbierania znaczków w specjalnych akcjach promocyjnych, znalezienia najbliższego sklepu czy sprawdzenia historii zakupów.



Źródło: Sokrotka



tagi: Nasza Stokrotka , aplikacje mobilne , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,