Kampanie i Promocje

Łowicz rusza z nową odsłoną kampanii „Więcej warzyw jedz!”

Poniedziałek, 27 lutego 2023
Kontynuacja kampanii „Więcej warzyw jedz” dla sosów Łowicz to podkreślenie możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób.
Kampania rozpoczęła się 15-sekundowym spotem telewizyjnym, który inspiruje, jak łatwo można urozmaicić codziennie posiłki o dania zawierające więcej warzyw.

W najświeższej odsłonie kampanii Łowicz zdecydował się odpowiedzieć na komentarze konsumentów, w których prosili o pełną wersję kultowej już piosenki „Więcej warzyw jedz” (inspirowanej hitem „Everybody” zespołu Backstreet Boys). Tak oto powstał taneczny utwór, w którym boysband Łowicz Boys wyśpiewuje możliwości zastosowania sosów Łowicz. Ale to nie byle jaki zespół!

Łowicz Boys tworzą topowi polscy influencerzy: Bulsjarz, Kamil Kossakowski, Daniel Borzewski i Damian Tkaczuk. Na czele boysbandu stoi prawdziwa legenda polskiej sceny – Jacek Stachursky. Wspólnie wystąpili w teledysku pełnym kolorowych warzyw, strojów i oczywiście tańca, jak na boysband przystało. To trzeba zobaczyć!

Kampanię digital wspiera teledysk dostępny na YouTube oraz rozpoczynająca się w marcu aktywacja na TikToku. Ci, którzy na bieżąco będą obserwować influencerów, będą mogli wytańczyć sobie atrakcyjne nagrody.

Kampania będzie widoczna w telewizji oraz w social mediach (szczególnie YT, TikTok).

Zobacz spot z Łowicz Boys: https://www.youtube.com/watch?v=U0WhlrxJ1EM
Zobacz kampanię TV: https://www.youtube.com/watch?v=ovTZuxTuvPI

Agencja reklamowa TV: 2012 Agency  
Agencja reklamowa Digital: Feeders Agency
Dom mediowy: Starcom

Lowicz_sosy_KV.jpg


tagi: Łowicz , kampania , Więcej warzyw jedz , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,