Kampanie i Promocje

Familijne Wieczory Filmowe – ruszyła zimowa kampania marki Familijne

Poniedziałek, 06 lutego 2023
To pewne - nic tak nie łączy jak wspólne podjadanie słodkich przekąsek podczas Familijnej Uczty Filmowej. Rozsiądź się z bliskimi na kanapie, weź do ręki pilota, chrupnij wafle Familijne i odpowiedz na pytanie konkursowe. Na zwycięzców czekają zestawy produktów oraz roczne dostępy do tysięcy filmów online.
Idealne do dzielenia się, chrupiące wafle Familijne to najlepsza przekąska podczas maratonów filmowych. Odpoczynek przed telewizorem to nasz wspólny, rodzinny czas - 42% Polaków spędza go właśnie w ten sposób. Dzięki kampanii Familijne Wieczory Filmowe każda wolna chwila będzie jeszcze przyjemniejsza.

Przegryzając swoje ulubione wafle Familijne, można wygrać filmowe nagrody w konkursie marki. Aby zdobyć zapas słodyczy oraz roczną subskrypcję na platformie CANAL+ online, wystarczy zakupić dwa dowolne opakowania wafli, wejść stronę www.familijne.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe – Jaki smak wafli Familijne lubisz chrupać podczas oglądania filmów?

W ofercie marki Familijne znajdziemy aż 11 różnych smaków wafli, w tym te najbardziej lubiane: śmietankowy i czekoladowy. Akcję marki wspiera również ubiegłoroczna nowość – Familijne BLACKcoco. Jedyne takie na rynku, czarne wafle gofrowe w połączeniu z bogatym kokosowym kremem o wysokiej, ponad 24-procentowej zawartości wiórków kokosowych, stanowią zaskakującą formę przekąski do chrupania.

Aktywności konkursowej towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w TV, VOD, promocja na FILMWEB oraz działania w mediach społecznoościowych (FB, IG, TikTok). Konkurs konsumencki uzupełniają specjalnie przygotowane materiały POS. Akcja potrwa do 31.03.2023 r.

FWF_BBs_noc.jpg



tagi: Familijne Wieczory Filmowe , kampania , Familijne , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,