Z rynku FMCG

Ruszają Carrefour Gaming Days w C.H. Westfield Arkadia

Piątek, 09 grudnia 2022
Carrefour wspólnie z Blackhawk Network już w najbliższy weekend zorganizują w Warszawie „Carrefour Gaming Days”, podczas których fani gier komputerowych będą mogli spotkać się na żywo z czołówką polskich youtouberów: Sitr0xem, Natix, Iluzjonista Y oraz Farrellem i Dżejdżejką. Wydarzenie związane jest z rozszerzeniem oferty gamingowych kart podarunkowych dla graczy, które dostępne będą w sklepach sieci Carrefour Polska jeszcze przed Świętami.
Gaming nieustannie cieszy się rosnącą popularnością Polaków, dlatego Carrefour wprowadza przed Świętami do swojej oferty nową kategorię gamingowych kart podarunkowych. W ofercie sklepów należących do sieci na stałe dostępne będą przedpłacone karty marek Roblox, RIOT Games, Electronic Arts, Nintendo, Xbox, Sony Playstation oraz Steam.

- W ramach rozwoju portfela usług konsumenckich w sklepach Carrefour Polska wprowadzamy do oferty rozwiązania, które odpowiadają na zmieniające się oczekiwania polskich klientów. Jedną z najszybciej rosnących kategorii w ostatnich latach jest oferta kart podarunkowych z sektora gamingowego, który przed Świętami Bożego Narodzenia notuje największe wzrosty popularności. Dzięki rozszerzeniu współpracy z naszym partnerem BlackHawk Network posiadamy obecnie najszerszą ofertę kart podarunkowych w kategorii gamingowej w segmencie sieci sklepów offline. Jesteśmy przekonani, że spotka się ona z ogromnym zainteresowaniem graczy – mówi Marta Gral, ekspert ds. marketingu usług finansowych i handlowych  w Carrefour Polska.

Z tej okazji, w Warszawie w najbliższy weekend w godz. 10.00-20.00 odbędą się „Carrefour Gaming Days” – wydarzenie dla graczy, w którym weźmie udział czołówka polskich youtouberów, elektryzujących serca młodego pokolenia i regularnie przyciągających na swoje kanały kilka milionów Polaków. W sobotę 10 grudnia na przybyłych klientów czekać będą Farell, Dżejdżejka oraz Iluzjonista Y, natomiast w niedzielę 11 grudnia odbędą się spotkania z Sitr0xem i Natix. Dodatkowo, podczas eventu w sklepie zaplanowano m.in. konkursy z nagrodami czy możliwość zagrania w przygotowanej strefie free to play.

Organizatorem eventów na zlecenie Carrefour Polska i Blackhawk Network jest agencja WE!RE Fantasy.



Źródło: Carrefour


tagi: Carrefour Gaming Days w C.H. Westfield Arkadia , Blackhawk Network , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,