Z rynku FMCG

„Kibicuj z Bosmanem” - marka Bosman została partnerem szczecińskich kibiców!

Wtorek, 04 października 2022
Marka Bosman została partnerem Stowarzyszenia Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”. Współpraca SKPSu i marki Bosman pn. „Kibicuj z Bosmanem” – podmiotów tak silnie kojarzących się ze Szczecinem i województwem zachodnio-pomorskim – ma na celu wspólną promocję regionu i integrację lokalnej społeczności.
Bosman to regionalna marka warzona w szczecińskim browarze, która jest blisko najistotniejszych wydarzeń regionu i jego mieszkańców. Umowa partnerska ze Stowarzyszeniem Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy” jest kontynuacją wieloletniej współpracy Bosmana z kibicami szczecińskiego klubu. Partnerstwo będzie wspierać rozwój i promocję regionu oraz integrować lokalną społeczność. Ten właśnie rodzaj sponsoringu jest ważnym elementem w aktywności marki. Umowa została podpisana na minimum dwa lata, a w jej ramach planowanych jest wiele ciekawych akcji, wydarzeń i konkursów. Powstanie m.in. duża akcja, którą marka przygotowała dla konsumentów, o której szczegółach Bosman i SKPS poinformują wspólnie już wkrótce.

- Bosman jest naturalnym towarzyszem przy kibicowaniu, dlatego z dumą mogę ogłosić, że zostaliśmy partnerem Stowarzyszenia Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”. Jestem przekonana, że działania, które wspólnie podejmiemy z kibicami, przyczynią się do rozwoju sportu i kultury kibicowania w naszym Regionie. Dla naszego Browaru ważne jest, by aktywnie uczestniczyć w życiu lokalnej społeczności, a kibice są nieodłączną jej częścią. Dlatego, jesteśmy dumni, że wspieramy kibiców. Zachęcamy wszystkich do kibicowania z Bosmanem! – mówi Alicja Wirkowska, odpowiedzialna za markę Bosman.

W ubiegłych latach dla mieszkańców całego regionu i lokalnych organizacji pozarządowych powstał program Bosman Wspiera Region, w ramach którego zrealizowanych zostało ponad 25 projektów społecznych o łącznej wartości prawie miliona złotych. Marka sfinansowała również zakup busa dla niepełnosprawnych kibiców, a także ufundowała drugą, największą w Europie tzw. „sektorówkę”, czyli ogromną flagę wciąganą z dolnego sektora na górną część trybuny. Dzięki akcji zbiórki ponad 50 kg kapsli Bosmana kibice otrzymali również flagi meczowe. Teraz przyszedł czas na oficjalne partnerstwo i kolejne wspólne działania z „Portowcami”.

– Cieszę się z naszej wieloletniej, udanej współpracy z marką Bosman Szczeciński. Już wkrótce rozpoczniemy kolejne wspólne, ciekawe inicjatywy, o których będziemy na bieżąco informować w naszych mediach społecznościowych, a tymczasem zapraszamy do wspólnego kibicowania – kibicowania z Bosmanem – Maciej Kasprzyk, Prezes Stowarzyszenia Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”.




tagi: Kibicuj z Bosmanem , Bosman , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,